سردار رمضان شریف:

اخلاص، شجاعت، صفای باطن ویژگی های بارز حاج قاسم سلیمانی است / رفتار غرب بر اساس اصولی دوگانه پایه ریزی شده است

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران عنوان کرد: نگاه غرب به تروریست در واقع تروریست خوب و بد می باشد. در آنجایی که منافع غرب اقتضا می کند، تروریسم اهرم فشاری برای مخالفان غرب است
کد خبر: ۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۵ - 15September 2013

اخلاص، شجاعت، صفای باطن  ویژگی های بارز حاج قاسم سلیمانی است / رفتار غرب بر اساس اصولی دوگانه پایه ریزی شده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران در حاشیه مراسم ترحیم والده سرلشکر قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران درباره معرفی الگوی زنده ای مانند شهید کاظمی، شهید زین الدین، شهید خرازی و ... گفت: قاسم سلیمانی یکی ازفرماندهانی است که هم تراز با شهداست و خداوند به او عزت زیادی داده است و تا به حال بدرقه شهدا هم کمک حال او بوده است.

سردارشریف در ادامه با اشاره به ویژگی های سردار سلیمانی افزود:  حاج قاسم سلیمانی یک نمونه خوب و بارز اخلاقی است که می تواند نمونه و الگوی جامعه امروز ما باشد. ایشان دارای چنان خصوصیات بارزی هستند که مقام معظم رهبری دردرگذشت مادرشان از ایشان تجلیل می کنند. نامه ایشان برای رهبری سرمشق خوبی برای همگان است.

وی در ادامه با اشاره به خاطراتی از سردارسلیمانی افزود: همه همرزمان سردارسلیمانی با اشاره به اخلاص، شجاعت، صفای باطن و اطاعات از رهبری و ولایت فقیه به معنای عملی و جدی کلمه چه در زمان دفاع مقدس و چه در زمان حال سخن به میان می آورند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران در پاسخ به این سوال که چرا کشور های مدعی مبارزه با تروریست در حال تجهیز و تقویت شورشیان در کشور سوریه هستند، تصریح کرد: نگاه غرب به تروریست در واقع تروریست خوب و بد می باشد. در آنجایی که منافع غرب اقتضا می کند، تروریسم اهرم فشاری برای مخالفان غرب است و اما آنجایی که حس می کنند حضور تروریست ها به نفعشان نیست و با منفعشان سازگاری ندارد آنجا بالعکس عمل می کنند.

وی در ادامه با مهم خواندن مسئله سوریه افزود: امروزسرویس های جاسوسی و رسانه های غربی ازهمه زوایای موضوع سوریه مطلع هستند و می دانند در سوریه تروریست های زیادی  وجود دارد و با انگیزه های مختلف در این کشورعلیه یک دولت و یک جامعه دست به تخریب و انفجار و آدم کشی می زنند. غربی ها نه تنها به دنبال این نیستند که تروریست ها را محدود کنند و از کشتن مردم جلوگیری کنند، بلکه تلاش می کنند به شکل های مختلف تروریست ها را تجهیزو تسلیح کنند و این همان نگاه دوگانه غربی ها به تروریست است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران تصریح کرد: اگرموضع کشوری هم خط و ربط غربی ها باشد و این کشورهیچ توجهی به حقوق و قوانین و دیپلماسی و مجلس و مردم نداشته باشد مهم نیست اما اگر در یک کشوری مجلس باشد و نظام دمکراسی حاکم باشد و دنبال استقلال باشند از نظرآمریکایی ها این یک نظام استبدادی است. بنابراین رفتار غرب بر اساس اصولی دوگانه پایه ریزی شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار