امام جمعه خرم آباد:

رزمایش بسیجیان اعلام آمادگی برای مقابله با توطئه‌های دشمن است/ امنیت ما خط قرمز ماست

آیت الله سید «احمد میرعمادی» گفت: رزمایش بسیجیان یک حرکت منسجم و امیدبخش بود و اعلام آمادگی بسیجیان برای مقابله با توطئه‌های سیاسی، اقتصادی و جنگ روانی دشمن است.
کد خبر: ۳۱۲۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵ - 05October 2018

رزمایش اعلام آمادگی بسیجیان برای مقابله با توطئه‌های است/ امنیت ما خط قرمز ما استبه گزارش خبرگزاری دفاع پرس از خرم آباد، آیت‌الله سید «احمد میرعمادی» ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد، با بیان اینکه اولین گام برای تقوا محاصره نفس است اظهار داشت: امام سجاد (ع) می‌فرماید انسان پیوسته در خیروخوشی است تا مادامی‌ که در وجودش سه صفت داشته باشد اول داشتن یک واعظ درونی که انسان را دائماً نصیحت و پند دهد، دوم همت بلند در محاصره نفس داشته و همچنین تقوا و پرهیزگاری لباس او باشد چراکه انسان دارای دو نوع لباس ظاهری و باطنی دارد که لباس باطنی تقوا است و اگر کسی این لباس را داشته باشد در پناه خداوند است.

وی با اشاره به بیست و سوم محرم سالروز شهادت امام سجاد(ع) افزود: امام سجاد (ع) راوی و شاهد واقعه خون‌بار کربلا بوده است که پس از شهادت امام حسین (ع) خون شهدای کربلا را حفظ و ماهیت کثیف و ظلم بنی‌امیه را افشا کرده و همچنین مردم پیمان‌شکن کوفه و نیرنگ‌باز شام را با خطبه‌هایش بیدار کرد و توانست نهضت عاشورا را احیا کند و نگذارد خون امام حسین (ع) و یارانش در زمین کربلا بماند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به مهم‌ترین رسالت امام سجاد (ع) پس از واقعه کربلا عنوان کرد: دفاع از دین و حریم اهل‌بیت (ع)، احیای پیام نهضت حسینی و احیای کربلا از مهم‌ترین رسالت‌های آن حضرت بوده بر همین اساس امروز باگذشت بیش از 1400سال از حادثه عاشورا این حادثه برای ما زنده است.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی پاسدار امنیت و اقتدار کشور است و یک نیروی بر خواسته از دل مردم، خدمتگزار و همراه مردم در تمام صحنه‌ها بوده و مسئولیت‌های نیروی انتظامی بسیار گسترده است و در میان کلیه نیروها و نهادهایی که در کشور خدمت می‌کنند هیچ نهادی به‌اندازه نیروی انتظامی وظیفه گسترده‌ای ندارد.

میرعمادی به وظایف نیروی انتظامی اشاره و خاطرنشان کرد: حفظ امنیت و اقتدار کشور، صیانت و حفاظت از نظم و قانون، تأمین آسایش عمومی و فردی جامعه، نگهبانی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی بر عهده نیروی انتظامی است و این افتخاری است که نیروی انتظامی در انجام خدمت به مردم سربلند بوده و در تمام صحنه‌ها باافتخار و اقتدار در مقابله با اخلالگران نظم و امنیت، سوداگران مرگ و افراد شرور و همچنین در دفاع مقدس و پس‌ازآن با تقدیم 13 هزار شهید موفق بوده است.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) در سراسر کشور گفت: این رزمایش در سراسر کشور و در تهران اجتماع 100هزارنفری بسیجیان دلاور با حضور مقام معظم رهبری برگزار شد و همچنین در استان لرستان شاهد تجمع 25 هزار نفری بسیجیان لرستان بودیم و این رزمایش یک حرکت منسجم و امیدبخش بود و اعلام آمادگی بسیجیان برای مقابله با توطئه‌های سیاسی، اقتصادی و جنگ روانی دشمن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان اظهار داشت: ما باید از ظرفیت بسیج استفاده کنیم و این ظرفیت را باور کنیم چراکه این ظرفیت یک ظرفیت پایان‌ناپذیر است و اعتماد به این ظرفیت حلال مشکلات است.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند ما عناصر پیش برنده کشور را در اختیارداریم و باید از این عناصر پیش برنده انقلاب استفاده کنیم و این عناصر پیش برنده شامل عظمت ملت ایران، اقتدار جمهوری اسلامی و قدرت دفاعی ایران است که توسط نیروهای مسلح به‌دست‌آمده و همچنین نشان از شکست‌ناپذیری و سازش‌ناپذیری ملت ایران است چراکه ملت ایران 40سال سازش را قبول نکرده و زیر بار ظلم نرفته است.

میرعمادی عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند تا جان و توان در بدن دارم اجازه نخواهم داد مردم ایران تحریم شوند و زیر بار ذلت بروند و همچنین سخنان بسیجیان نیز در اجتماع بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) این بوده است که رهبرا ما نیز تا جان و توان در بدن داریم نخواهیم گذاشت دشمن به این مملکت طمع بکند و زیر بار ذلت و سازش نخواهیم رفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی و ملی بیان کرد: یکی از این موفقیت‌ها در هفته گذشته پاسخ قاطع و سریع موشکی سپاه به عملیات گروه تروریستی در اهواز بوده است که این اقدام نشانه قدرت جمهوری اسلامی ایران و قدرت دسترسی ایران به تمام موقعیت‌های تروریست‌ها بوده و اینکه به‌راحتی و با سرعت می‌توانند آن‌ها را مورد هدف قرار دهند که این پاسخ و انتقام یک‌ضرب شستی بود برای تروریست‌ها که سبب دلگرمی مردم و برانگیخته شدن غرور ملی شده است.

وی عنوان کرد: قطعاً پیام این اقدام سپاه این است که درراه تأمین امنیت کشور باکسی سازش و تعارف نداریم و امنیت ما خط قرمز ما است.

میرعمادی با اشاره به صدور رأی دادگاه لاهه بیان کرد: این رأی دادگاه لاهه موفقیتی دیگر برای کشور ایران بود چراکه این رأی به نفع جمهوری اسلامی ایران و محکومیت آمریکا بود و نشانه تأیید حقانیت ایران است و همچنین این رأی ثابت کرد که اقدام آمریکا در تشریح تحریم اقتصادی ظالمانه بوده و عکس‌العمل کشورها بار دیگر آمریکا را منزوی کرد.

وی تصریح کرد: متأسفانه برای اجرای این رأی از طرف شورای امنیت سازمان ملل آمریکا حق وتو دارد و تاکنون هفت مرتبه دادگاه لاهه آمریکا را محکوم کرد ولی این رأی اجرایی نشده اما مهم این است که یک‌نهاد بین‌المللی این را که آمریکا حق‌شکن و ظالم است و این تحریم‌ها ظالمانه است را تأیید کند که این برای ملت ایران یک موفقیت بین‌المللی است و همچنین به دنیا ثابت‌شده که سران آمریکا انسان‌های خودخواه، متکبر و قانون‌شکن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به پایین آمدن نرخ ارز در کشور تصریح کرد: اینکه چه عواملی سبب شده نرخ ارز پایین بیاید باید مورد تجزیه‌وتحلیل قرار گیرد ولی مسئله مهم این است که چرا عده‌ای وقتی نرخ ارزبالا رفت اجناس خود را گران و احتکار کردند و این نشان‌دهنده این است که اقتصاد ایران اگر درست مدیریت شود می‌تواند اقتصاد سالمی باشد و همچنین اگر سیاست‌های مقام معظم رهبری اِعمال می‌شد امروز کشور به این وضع دچار نمی‌شد و اگر با مفسدان اقتصادی و دانه‌درشت‌ها برخورد قاطع قضایی می‌شد قطعاً به اینجا منتهی نمی‌شد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی میلیاردها دلار به افرادی داده می‌شود که مواد اولیه و موردنیاز جامعه را وارد کنند ولی وارد نمی‌کنند که باید با این افراد برخورد شود این سؤال نیز مطرح است این افراد چه دست‌هایی در بالا دارند که می‌توانند این تسهیلات ارزی را به‌راحتی بگیرند ولی برای یک جوان مؤمن و حرب الهی که می‌خواهد سفر کربلا برود حاضر نیستند 40دلار دولتی بدهند که زیارت برود ولی به‌راحتی 50هزار دلار به یک شخص داده می‌شود.

میرعمادی گفت: دستگاه قضایی باید جوابگو باشد و با مفسدین اقتصادی برخورد کند، اگر شناسایی نکرده‌اند باید پیگیری کنند چنانچه بخواهیم مشکلات اقتصادی کشور برطرف شود باید ریشه‌ها و گردنه‌های فساد و دانه‌درشت‌ها را به سزای اعمالشان برسانیم.

وی اظهار داشت: مردم انتظار دارند وقتی به بهانه بالا رفتن ارز قیمت‌ها را افزایش داده‌اند الآن با پایین آمدن نرخ ارز قیمت‌ها را کاهش دهند اما متأسفانه آن‌گونه که باید اقدامی در این زمینه نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار