امام جمعه پلدختر:

حمله موشکی سپاه نشانه‌ی قدرت ایران است

حجت الاسلام «احمد علی حسین زاده آملی» گفت: حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها در سوریه انتقام خون شهدای اهواز را گرفت و این از نشانه‌های قدرت اسلام و ملت ایران است.
کد خبر: ۳۱۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱ - 05October 2018

حمله موشکی سپاه نشانه ی قدرت ایران استبه گزارش خبرگزاری دفاع پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «احمد علی حسین زاده آملی» در خطبه های نماز جمعه پلدختر با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: سبز پوشان نیروی انتظامی در کشور، استان و شهرستان به برکت انقلاب اسلامی مجموعه ای ارزشمند از فرزندان این آب و خاک هستند.

وی به 15 مهر روز روستا و عشایر اشاره کرد و افزود: عشایر در دوران جنگ تحمیلی امتحان خوبی پس داده اند و با حضور همراه با شور و شعور در میدان،  شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کردند که برای آنها این شهادت و امتحان قابل ارزش است.

حجت الاسلام حسین زاده آملی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری جوانان مشکل جامعه نیستند بلکه جوانها راه حل مشکلات کشور و مشکلات را آنان حل می کنند.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی بن بست ندارد و تصمیم گرفته تحقیر نشود و جوانان و مسوولان و همه مردم باید به دشمن پیام بدهند که ملت ایران قدرتمند است.

امام جمعه پلدختر با بیان این که پاسخ موشکی ایران به جنایت اهواز غرور آفرین بود گفت:حمله موشکی سپاه به مقر تروریست ها در سوریه انتقام خون شهدای اهواز را گرفت و این از نشانه های قدرت اسلام و ملت ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار