سردار رحیمی در اولین روز هفته ناجا:

امنیت مهمترین سرمایه اجتماعی است/ با تمام وجود از آرمان‌های شهدا دفاع می‌کنیم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه امنیت یکی از مهمترین سرمایه‌های اجتماعی است، گفت: در این هفته سعی بر این است ارتباط بین نیروی انتظامی و مردم بیشتر شود تا امنیت که مهمترین سرمایه است به خوبی برقرار شود.
کد خبر: ۳۱۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹ - 05October 2018

امنیت مهمترین سرمایه اجتماعی است/ با تمام وجود از آرمان‌های شهدا دفاع می‌کنیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران بزرگ در برنامه عطر عاشقی که در ستاد فرمان هی تهران بزرگ برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته ناجا اظهار داشت: این روز را به همه همکاران تبریک عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: در این فرصت باید به مردم بگوییم به عنوان خادمین مردم چه کاری انجام دادیم و برای برقراری امنیت در یک سال اینده چه برنامه‌هایی داریم.

وی با بیان اینکه امنیت یکی از مهمترین سرمایه‌های اجتماعی است، گفت: در این هفته سعی بر این است ارتباط بین نیروی انتظامی و مردم بیشتر شود تا امنیت که مهمترین سرمایه است به خوبی برقرار شود.

سردار رحیمی افزود: امنیت زیر ساخت همه حوزه‌ها است و اگر این زیر بنا و بستر فراهم نشود در بخش‌های مختلف دوچار مشکل خواهیم شد.

وی ادامه داد: اگر در حوزه منطقه و بین المللی حرفی برای گفتن داریم به برکت خون شهدا و امنیت در داخل کشور است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه نیروهای ناجا برای برقراری امنیت در مرزها گرفته تا در درون شهرهاحضور دارند، گفت: کار کردن در ناجا یک عبادت است و نیروهای ناجا برای برقراری امنیت جان خود را فدای ملت می‌کنند.

سردار رحیمی در ادامه با بیان اینکه همه ما باید بدانیم اگر در امنیت، ارامش و اسایش زندگی می‌کنیم به برکت خون شهدا است، گفت: امروز باید بدانیم که مدیون شهدا و خانواده آن‌ها هستیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان خاطره‌ای از شهید بهرام اریا فر از شهدای ناجا افزود: این شهید والامقام پس از شهادت در افتاب سوزان پیکرش مانده بود و وقتی که توانستیم به پیگیر این شهید بزرگوار برسیم رو به قبله چند خط وصیت نوشته بود و به شهادت رسیده بود.

وی ادامه داد: امروز و در اولین روز هفته ناجا با شهدا عهد می‌بندیم تا جان در بدن داریم از آرمان‌های شهدا با تمام وجود دفاع خواهیم کرد و به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار