سردار اشتری در مراسم رونمایی از فناوری‌های نوین پلیس عنوان کرد؛

ابتکار سربازان وظیفه ناجا در حوزه‌های کنترل مجرمین و پرنده‌های بدون سرنشین

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه سربازان وظیفه این نیرو در مراکز آموزشی طرح خوبی در حوزه پهپاد‌ها در ناجا ارائه کرده‌اند، گفت: در حوزه کنترل مجرمین نیز طرح‌های خوبی توسط سربازان ارائه شده است.
کد خبر: ۳۱۲۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ - 06October 2018

اشتریبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا صبح روز شنبه (امروز) در مراسم رونمایی از فناوری‌های نوین پلیس پیشگیری ناجا در حوزه کلانتری و پاسگاه با ابراز امیدواری نسبت به افزایش ارتباط پلیس با مردم اظهار داشت: بزرگترین مزیت ناجا ارتباط مستمر با مردم است.

وی با تاکید بر اینکه پلیس باید برای مردم و در کنار مردم باشد، افزود: هیچ سازمانی نداریم که به اندازه ناجا با مردم ارتباط داشته باشد و مردم از صبح تا آخر شب با پلیس در ارتباط هستند.

فرمانده ناجا به شعار هفته نیروی انتظامی با عنوان «پلیس مقتدر، امین مردم» اشاره و تصریح کرد: این شعار یک شعار با مسمی است و پلیس در عرصه‌های مختلف در کنار مردم است.

سردار اشتری عنوان کرد: نیروی انتظامی جزء مجموعه‌هایی است که از تجهیزات روز استفاده کرده است؛ اما باید سرعتمان در این زمینه بیشتر شود.

وی افزود: متاسفانه پشتیبانی‌ها ضعیف است و اگر پشتیبانی‌ها بیشتر باشد، مطمئنا چند قدم جلوتر خواهیم بود. هدف از بکارگیری فناوری‌ها ارائه خدمت به مردم است و باید سرعت و دقت بیشتری در این عرصه داشته باشیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه سربازان وظیفه ناجا در مراکز آموزشی طرح خوبی در حوزه پهپاد‌ها در ناجا ارائه کرده‌اند، گفت: در حوزه کنترل مجرمین نیز طرح‌های خوبی توسط سربازان ارائه شده است. در کشور و ناجا جوانان مستعدی داریم و باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

سردار اشتری با اشاره به دیدار فرماندهان ناجا با مقام معظم رهبری در سال ۹۶ عنوان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار بر تحول کلانتر‌ی‌ها تاکید داشتند و فرمودند که نظام را از دریچه همین کلانتری‌ها می‌بینند و برای معرفی نظام باید مجموعه‌ای داشته باشیم که در شأن نظام باشد.

وی ادامه داد: از سال گذشته تاکنون طرح تحول کلانتر‌ی‌ها در ناجا راه‌اندازی و گام‌های خوبی در این راه برداشته شده است.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار