به مناسبت هفته ناجا؛

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان به‌مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی برگزار و بر حضور مقتدرانه نیروی مسلح در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید شد.
کد خبر: ۳۱۲۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ - 06October 2018

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در چهارمحال و بختیاری برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری امروز با حضور استاندار، نماینده ولی‌فقیه در استان، فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع)، نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای تأمین به‌مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی برگزار شد.

غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در این مراسم با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس مقتدر - امین مردم در سراسر کشور، گفت: تلاش و خدمت نیروی انتظامی امروز بر کسی پوشیده نیست و مأموران نیروی انتظامی به‌صورت شبانه‌روزی و بدون وقفه در جای جای میهن اسلامی مشغول خدمت‌رسانی به مردم و نظام جهموری اسلامی هستند.

این مسئول با تأکید بر اینکه مأموران نیروی انتظامی به‌عنوان خدمتگزاران انقلاب اسلامی آماده دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: قوای مسلح همیشه و در تمامی عرصه‌ها نشان دادند که در راستای پیشتیبانی از دولتمردان، دستگاه قضایی و مجلس شورای اسلامی و ارائه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی با بیان اولویت‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی نیروی انتظامی، تشریح کرد: توجه به ارزش‌های انقلاب اسلامی، بسط روحیه جهادی و انقلابی و توجه به امر آموزش کارکنان نیروی انتظامی جهت توانمندسازی از مهم‌ترین اولویت‌های درون سازمانی و حضور مقتدرانه در صحنه، ارائه خدمت به مردم، پیشگیری از وقوع جرم، مبارزه با موادمخدر، کنترل فضای مجازی، مبارزه با قاچاق کالا و برقراری نظم و امنیت از مهم‌ترین اولویت‌های برون‌سازمانی نیروی انتظامی است.

غلامزاده در پایان تأکید کرد: آماده هستیم در تمامی عرصه‌ها از حریم انقلاب اسلامی دفاع کنیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه این مراسم با اشاره به حضور پررنگ نیروی انتظامی در تمامی عرصه‌ها و تلاش جهادی آنان برای برقراری نظم و امنیت، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حضور نیروهای جوان در تمامی عرصه‌ها تأکید دارند و امروز جوانانی که در نیروی انتظامی مشغول خدمتند، مصداق این سخن هستند.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ادامه داد: تحریم، تهدید و مسائل مختلفی که امروز دشمن به آن‌ها دل بسته است؛ هیچ‌گاه نمی‌تواند باعث تسلیم مردم جمهوری اسلامی شود و امروز جوانان با اخلاص ما در تمامی عرصه‌ها خداوند را ناظر بر اعمال خود می‌دانند و برای بندگی خداوند تلاش می‌کنند.

وی اضافه کرد: امروز عده‌ای در داخل و بیرون از کشور در تلاش هستند که نگذارند پرچم عدالت و تقوا در جهموری اسلامی برافراشته شود، اما امروز شما نیروهای مسلح در مقابل آن‌ها می‌ایستید و مردم را به سوی کمالات انسانی سوق می‌دهید و مردم ایران اسلامی قدردان تلاش نیروهای مسلح هستند.

نکونام با اشاره به آیه‌ای از سوره کهف، خاطرنشان کرد: خداوند در بخشی از این سوره می‌فرماید رسولان آمدند تا بشارت دهند انسان را به بهشت، کمال و سعادت و همچنین در عین حال آن‌ها را از جهنم ترساندند.

در این مراسم از خانواده شهدا، ایثارگران، آزادگان و تعدادی از نیروهای نمونه نیروی انتظامی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها