فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد؛

افزایش 99 درصدی کشف کالای قاچاق در استان مرکزی/ 700 نفر در حوزه مبارزه با قاچاق کالا دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: با تلاش نیروهای انتظامی استان مرکزی ما توانستیم در نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با افزایش 99 درصدی در بخش مربوط به کشف کالای قاچاق روبه رو شویم.
کد خبر: ۳۱۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ - 06October 2018

افزایش 99 درصدی کشف کالای قاچاق در استان مرکزی/ 700 نفر در حوزه مبارزه با قاچاق کالا دستگیر شدندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، سردار «کیومرث عزیزی» فرمانده انتظامی استان مرکزی در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان مرکزی با اشاره به میزان کالای قاچاق کشف شده در نیمه نخست امسال در استان اظهار داشت: در مدت نیمه نخست امسال 334 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق توسط نیروی انتظامی استان مرکزی کشف و ضبط شده است.

وی افزود: در این مدت 700 نفر در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در این استان شناسایی و دستگیر شده‌اند و 675 پرونده نیز در این خصوص تشکیل شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: ستاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی تمامی توان خود را برای مبارزه با جرایم مختلف به کار گرفته و تاکنون با موفقیت های زیادی همراه بوده است.

عزیزی با اشاره به فعالیت های نیروی انتظامی استان مرکزی در حوزه مبارزه با مواد مخدر گفت: کشف بیش از 3 تن انواع مواد مخدر با افزایش 4 درصدی کشفیات این مواد نسبت به مدت مشابه سال قبل و دستگیری 8 هزار و 700 قاچاقچی، خرده فروش و معتاد با افزایش 27 درصدی دستگیر شدگان نسبت به قبل نیز بخش دیگری از تلاش ها و زحمات امسال این نیرو در استان مرکزی است.

وی بیان داشت: ماموران ناجا تلاش ویژه‌ای در راستای افزایش امنیت برای فعالیت های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دارد و تاکنون شهدای زیادی از این قشر در مسیر حفظ امنیت جامعه تقدیم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها