نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد؛

تلاش مضاعف سبزپوشان نیروی انتظامی در راستای امید بخشی به جامعه

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: سبزپوشان نیروی انتظامی باید در بحث امید بخشی و افزایش نشاط اجتماعی در جامعه بیش از پیش تلاش کنند.
کد خبر: ۳۱۲۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳ - 06October 2018

تلاش مضاعف سبزپوشان نیروی انتظامی در راستای امید بخشی به جامعهبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان مرکزی در میدان صبحگاه ستاد فرماندهی انتظامی با اشاره به بحث برقراری امنیت در جامعه اظهار داشت: موضوع امنیت ظریف، پیچیده، حساس و چند لایه است و ابعاد امنیت فردی، خانوادگی، اجتماعی، ملی، منطقه‌ای و بین المللی را در برمی گیرد.

وی افزود: برقراری نظم و امنیت در جامعه مهمترین رسالت نیروهای انتظامی است که خدشه دار کردن آن یکی از اهداف مهم دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: نیروهای مسلح مقتدر، منسجم و فداکار بزرگترین سرمایه کشور محسوب می‌شود که ایران اسلامی را در برابر گزند دشمنان مصون می‌دارد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح گفت: اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران زبانزد است و در هیچ برهه تاریخی این مرز و بوم سابقه نداشته است.

وی بیان داشت: هر چه تهدید دشمنان رنگ و بوی جدید به خود گیرد، موضوع امنیت و شرایط آن نیز تغییر می کند و نیروهای انتظامی و نظامی مقندر ایران همواره آمادگی کامل برای خنثی سازی توطئه های دشمن را دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: سبزپوشان نیروی انتظامی باید در بحث امید بخشی و افزایش نشاط اجتماعی در جامعه بیش از پیش تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار