فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

نیروی انتظامی خراسان جنوبی ۱۵۸ شهید تقدیم انقلاب کرده است

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: نیروی انتظامی خراسان جنوبی ۱۵۸ شهید تقدیم انقلاب کرده که بیش از ۱۰۰ نفر این شهدا در مبارزه با قاچاقچیان به شهادت رسیده‌اند.
کد خبر: ۳۱۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ - 06October 2018

فوری/نیروی انتظامی 13 هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، سردار «مجید شجاع» فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز در مراسم صبحگاه مشترک استان به مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: نهال کوچک انقلاب به درخت تنومندی تبدیل شده که دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در صدد ضربه زدن به نظام انقلاب اسلامی بودند.

وی افزود: تاکنون خواب آشفته دشمنان تعبیر نشده و پس از این با هوشیاری نیروهای مسلح تعبیر نخواهد شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ملت ایران نیز در طول سال‌ها همپای نیروهای مسلح نقش بسیار مهمی داشته‌اند بیان داشت: نیروی انتظامی طی ۸ سال دفاع مقدس با تقدیم ۱۳ هزار شهید در کنار نیروهای مسلح در جبهه و پشت جبهه‌ها نقش بسیار مهمی ایفا کرده است.

شجاع ضمن بیان اینکه نیروی انتظامی خراسان جنوبی ۱۵۸ شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: بیش از ۱۰۰ نفر این شهدا در مبارزه با قاچاقچیان به شهادت رسیده‌اند.

وی در خصوص فعالیت‌های قرآنی نیروهای کادر ناجا متذکر شد: این فعالیت‌ها برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است که باعث شده یک بدنه معنوی قوی در ناجا به وجود آید.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اضافه کرد: نیروی انتظامی خراسان جنوبی برترین دارالقرآن‌ها را از نظر کیفیت دارد که تاکنون ۴۰ نفر حافظ کل و بیش از ۱۰۰ نفر حافظ ۵ تا ۲۰ جزء قرآن در بین همکاران و خانوده‌های ناجا در استان داریم.

شجاع در پایان به بخشی از اقدامات ناجا درباره معضلات اجتماعی اشاره و خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در زمینه آسیب‌های اجتماعی بیش از این‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار