دفاتر جامعه اسلامي دانشجويان خطاب به نمایندگان مجلس:

پذیرش «FATF» یعنی معامله معیشت مردم و استقلال کشور با هیچ

دفاتر جامعه اسلامي دانشجويان در دانشگاه هاي تهران اعلام كردند: مجلس باید از میان دوگانه معیشت مردم و منافع سیاسی خود یک کدام را انتخاب کند، پذیرش کامل FATF یعنی معامله معیشت مردم و استقلال کشور با هیچ.
کد خبر: ۳۱۲۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶ - 06October 2018

پذیرش «FATF» یعنی معامله معیشت مردم و استقلال کشور با هیچبه گزارش گروه اخبارداخلی دفاع پرس، دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه های دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، تهران، شهید بهشتی، خواجه نصیر الدین طوسی و الزهرا طی نامه ای خطا به به مجمع نمایندگان تهران اعلام کردند: مجلس باید از میان دوگانه معیشت مردم و منافع سیاسی خود یک کدام را انتخاب کند. پذیرش کامل FATF یعنی معامله معیشت مردم و استقلال کشور با هیچ.

متن این نامه به شرح زیر است:

« اینکه بر طبق میل دشمن، ما ترویج بکنیم که راهی جز پناه بردن به دشمن نداریم، این بزرگترین خیانت در حق ملت است. من به حول و قوه ی الهی به همراهی شما تا جان و توان دارم نخواهم گذاشت این اتفاق بیفتد.

مقام معظم رهبری

به نمایندگی از دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های تهران خطاب به مجمع محترم نمایندگان تهران اعلام می‌داریم که با توجه به این که از منظر فنی هیچ تفاوتی میان اکنون ایران و زمانی که تمامی بند هایFATF را اجرایی کنیم وجود نخواهد داشت، اصرار عده ای مبنی بر پیوند زدن معیشت مردم با تصویب FATFیک اظهار نظر غیر کارشناسی است اما از طرف دیگر با تصویب کامل FATF این امکان برای آمریکا جهت قوی تر و موثر تر کردن تحریم های موضعی خود و در نتیجه تنگ تر شدن حلقه تحریم ها و نیز سخت تر شدن معیشت مردم می شود.

اکنون مجلس باید از میان دوگانه معیشت مردم و منافع سیاسی خود یک کدام را انتخاب کند. پذیرش کامل FATF یعنی معامله معیشت مردم و استقلال کشور با هیچ.
برخی اظهار نظرها، نشان از تقلیل ماجرایFATFبه یک بازی سیاسی دارد،صریحا هشدار میدهیم تقلیل ماجرای FATF به یک بازی سیاسی و تبدیل آن به یک ابزار توسط جناح ها برای حمله به یکدیگر در این موقعیت اثرات جبران ناپذیری را به کشور وارد می سازد،تجربه ثابت کرده است که هروقت از عقلانیت انقلابی دور شدیم به کشور آسیب وارد شده است.

اظهار نظر های صورت گرفته توسط نمایندگان موافقFATF این شائبه را در ذهن متبادر می سازد که برخی حتی کوچکترین اطلاعاتی از جزئیات فنی FATF ندارند.

ما دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های تهران در جهت انجام وظیفه انقلابی خود سه پیشنهاد مشخص به مجمع نمایندگان تهران ،که از مجامع اثرگذار مجلس اند داریم:

1-شرکت در جلساتی با نمایندگان دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان و بیان جزئیات فنی کاملFATFتوسط نماینده این تشکل ،جهت آگاهی این مجمع نسبت به FATF

2-اظهار نظر شفاف پیرامونFATF از سوی نمایندگان این مجمع برای برطرف شدن این شائبه ذهنی ایجاد شده مبنی برعدم اطلاع عده ای از نمایندگاه مجلس از جزئیات فنیFATF

3-ضمنا دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های تهران آمادگی خود را مبنی بربرگذاری مناظره با نمایندگان موافقFATFاعلام میدارد،برنمایندگان لازم است جهت روشن کردن افکار عمومی در مناظره شرکت کنند.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها