آغاز عملیات امنیتی «گسترده» الحشد الشعبی

هیات «الحشد الشعبی» عراق از آغاز عملیات امنیتی «گسترده» برای تأمین امنیت صحرای غربی استان الانبار واقع در غرب این کشور و پاکسازی آن از لوث وجود داعش خبر داد.
کد خبر: ۳۱۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱ - 06October 2018

آغاز عملیات امنیتی «گسترده» الحشد الشعبیبه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، عملیات امنیتی «گسترده» نیروهای الحشد الشعبی برای تامین امنیت صحرای غربی استان الانبار آغاز شد.

در همین راستا، «احمد نصرالله» معاون فرمانده عملیات الحشد الشعبی در محور غرب الانبار روز شنبه گفت که یگان مشترک فرماندهی عملیات الحشد و لشکر۱۳ با همکاری سازمان اطلاعات نظامی، این عملیات را از منطقه «السرجه» واقع در صحرای غربی الانبار آغاز کرده تا به مناطق «ام تینه»، «مقالع ابراهیم» و«الخرجه» برسند.

 

به گزارش السومریه نیوز، نصرالله افزود: «نیروهای الحشد الشعبی به عملیات امنیتی خود در عمق صحرای غربی الانبار ادامه می‌دهند، تا کنترل بیشتر مناطق استان را از چنگ تروریست‌ها خارج کنند و در دست خود بگیرند.»

وی تاکید کرد: «این عملیات با هدف پاکسازی و تامین امنیت مناطق مزبور که در آن عناصر داعش به دلیل دور دست بودن این مناطق و فقدان امنیت حضور دارند، صورت می‌گیرد.»

مناطق مختلف عراق اکنون از لوث وجود داعش پاکسازی شدند، اما عناصر این گروه تروریستی تکفیری معمولا در مناطق دور دوست صحرایی الانبار به دلیل نبود امنیت لازم، حضوری پراکنده دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها