بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر به‌مناسبت هفته ناجا؛

زحمات «نیروی انتظامی» در راستای تأمین امنیت کشور، برکسی پوشیده نیست

زحمات بی دریغ نیروی انتظامی در راستای تأمین امنیت کشور جمهوری اسلامی ایران برکسی پوشیده نیست، جایگاه ناجا به همت رشادت های دلیر مردانی می باشد که همچون رزمندگان ایران اسلامی درهشت سال دفاع مقدس خالصانه در راه اعتلای اسلام و نظام از جان خود گذشتند.
کد خبر: ۳۱۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ - 07October 2018

زحمات بی دریغ «نیروی انتظامی» در راستای تأمین امنیت کشور، برکسی پوشیده نیستبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در بیانیه‌ای با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، حراست و صیانت از امنیت، مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن و ظواهر هنجارشکنی‌های اجتماعی را از مهم‌ترین مأموریت‌های نیروی انتظامی دانست.

در این بیانیه آمده است:

بی‌تردید نیروی انتظامی با وجود توانمندی نیروی انسانی و با بهره‌مندی از دستاورد‌های علمی، در راستای انتظام و امنیت کشور نقش بی‌بدیلی را ایفا نموده است..

زحمات بی‌دریغ این نهاد در راستای تأمین امنیت کشور جمهوری اسلامی ایران برکسی پوشیده نیست، جایگاه ناجا به همت رشادت‌های دلیرمردانی می‌باشد که همچون رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس، خالصانه در راه اعتلای اسلام و نظام از جان خود گذشتند تا مرز و بوم خود را از گزند تمام اجانب داخلی و خارجی مصون نگه دارند و نعمت امنیت و آسایش را برای مردم جامعه به ارمغان آورند.

تجلی ظهور مقتدارانه نیروی انتظامی در مبارزه با مفاسد، حاکی از آن است که این نهاد با هوشمندی تمام توانسته است که با اجرای قانون، این اعتماد را به آحاد افکار عمومی برساند که در عرصه امنیت و نظم به عنوان نقش اول در کشور ایفای نقش می‌نماید.

سربازان و جان برکفان نیروی انتظامی در صحنه‌های مقابله با سوداگران مرگ و اشرار قاچاقچی، با اقتداری وصف ناشدنی و ستودنی به پیشواز دریچه‌های شهادت می‌روند تا دشمنان بدانند فرزندان این وطن پرگهر از هیچ دشمنی در هر قالبی هراس و واهمه‌ای در دل ندارند.

موفقیت و سربلندی این نظام را مدیون مرزبانانی که شجاعانانه در دفاع شبانه روزی از خطوط دریایی و زمینی و در زیر سایه‌سار پلیس فتا در کشور هستیم که با تلاش‌های بی‌شائبه خود، از حریم مرز‌های امنیت و آسایش عمومی و فردی در فضای مجازی حراست و نگهداری می‌نمایند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در پایان با پاسداشت خون شهدای این نیرو از دوران دفاع مقدس تا کنون و تبریک هفته نیروی انتظامی به فرماندهان و آحاد کارکنان شجاع که مخلصانه برای حفظ تأثیرگذار امنیت و آرامش جامعه در خط مشی انقلاب و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با هنجارشکنان و بدخواهان ایران اسلامی حرکت نموده‌اند قدردانی و تشکر می‌نماید و سربلندی و موفقیت‌های روزافزون این نهاد از درگاه خداوند منان خواستار و مسئلت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار