سردار پاکپور خبر داد؛

تک سنگین تکاوران سپاه در مرحله نهایی رزمایش «محرم»/ ارتفاعات «شاهو» از لوث اشرار پاکسازی شد

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به برگزاری مرحله نهایی رزمایش «محرم» در ارتفاعات «شاهو»، گفت: منطقه این رزمایش از مناطق موردعلاقه ضدانقلاب در گذشته بوده است که با انجام رزمایش‌ها و عملیات‌های مقتدرانه سپاه، این منطقه از لوث اشرار و ضدانقلاب پاک شد.
کد خبر: ۳۱۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ - 07October 2018

تک سنگین تکاوران سپاه در ارتفاعات شاهو / ایجاد هماهنگی و اجرای عملیات ترکیبی رسته‌ها هدف از اجرای این رزمایش استسردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه‌ برگزاری مرحله نهایی رزمایش «محرم» که در ارتفاعات «شاهو» منطقه عمومی «کامیاران» برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، اظهار داشت: مرحله نخست رزمایش «محرم» با استفاده از ۷۰ درصد یگان‌های قرارگاه حمزه سید‌الشهداء (ع) مستقر در کردستان، قریب به یک هفته است که آغاز شده است و امروز مرحله نهایی آن به انجام می‌رسد.

وی افزود: در این رزمایش علاوه بر این‌که یگان‌های مختلف به تمرین آمادگی‌های خود پرداختند، هماهنگی آن‌ها با یکدیگر و در شرایط واقعی به نمایش درآمد.

سردار پاکپور ادامه داد: منطقه این رزمایش از مناطق موردعلاقه ضدانقلاب در گذشته بوده است که با انجام رزمایش‌ها و عملیات‌های مقتدرانه سپاه، این منطقه از لوث اشرار و ضدانقلاب پاک شد.

وی با بیان این‌که هیچ نیروی نظامی بیگانه از خارج از منطقه نمی‌تواند در این منطقه امنیت را برقرار کند، گفت: مردم همان منطقه در کنار نیرو‌های مسلح می‌توانند در راستای برقراری امنیت منطقه نقش به‌سزایی داشته باشد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با تشریح اهداف رزمایش «محرم» اظهار داشت: در این رزمایش امنیتی نیرو‌های عمل‌کننده آموزش‌های خود را در یک میدان واقعی تمرین کرده و همزمان مناطق موردعلاقه ضدانقلاب را نیز پاکسازی خواهند کرد.

وی در پایان با اشاره به نقش، اهمیت و جایگاه مأموریت‌های قرارگاه‌های عملیاتی سپاه در برقراری امنیت پایدار مناطق مرزی، خاطرنشان کرد: قرارگاه‌های نیروی زمینی سپاه از جمله قرارگاه‌های قدس و حمزه سیدالشهداء (ع) به‌طور مستمر در حال انجام عملیات، رزمایش و تمرین آمادگی‌ها هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها