پیام سرلشکر باقری به مناسبت هفته ناجا؛

نیروی انتظامی نماد پلیس مقتدر و هوشمند و مظهر اقتدار مردمی است

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی به مناسبت هفته ناجا، نیروی انتظامی را نماد پلیس مقتدر، هوشمند، توانا و باکفایت و مظهر اقتدار برخاسته از خاستگاه مردمی و زوال‌ناپذیر دانست.
کد خبر: ۳۱۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ - 07October 2018

سردار باقری هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، در پیامی هفته نیروی انتظامی را به فرمانده ناجا تبریک گفت.

متن پیام سردار باقری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سرتیپ پاسدار حسین اشتری

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات

فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی و موسم تکریم و پاسداشت مجاهدت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های ناجا را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم، شجاع و غیرتمند آن نیرو و خانواده‌های معزز آنان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

نگاه منصفانه و واقع‌بینانه به کارنامه نیروی انتظامی بیانگر افتخارات و موفقیت‌های سترگ این نیرو در عرصه مواجهه با پدیده‌های متنوع و پیچیده مأموریتی و مدیریت و رویارویی هوشمندانه با حوادث و رخداد‌های کشور به ویژه آنچه طی یک سال اخیر توسط بدخواهان انقلاب و نظام فراروی جامعه اسلامی قرار گرفته است، بوده و عبور پیروزمندانه ناجا و سایر نیرو‌های مسلح از این میدان خطیر، ابتر ماندن نقشه‌ها و توطئه‌های شیطانی دشمن و شکست خفت‌بار آنان را سبب شده است.

امروز نیروی انتظامی نماد پلیس مقتدر، هوشمند، توانا و با کفایت و مظهر اقتدار برخاسته از خاستگاه مردمی و زوال‌ناپذیر است که با آسیب‌زدایی و تقویت بنیان‌های داخلی و به کارگیری راهکار‌ها و مسیر‌های نیل به «پلیس تراز انقلاب اسلامی» توانسته است به مهندسی نظم، انضباط و امنیت اجتماعی و استانداردسازی ساختار، سازمان و عملکرد خود متناسب با اصول و مبانی دینی و شرعی و آموزه‌های انقلابی و ناشی از نیاز‌های نظام و میهن اسلامی، همت ورزد.

بی‌شک حرکت مومنانه و مقتدرانه این نیرو در ارتقای قابلیت‌ها و توانمندی‌های سازمانی و مهارت‌های حرفه‌ای و تخصصی که تولید ترکیبی از آمادگی‌های قاطع و متراکم برای امنیت‌سازی و مقابله با طیف گوناگونی از تهدیدات از جمله برخورد قاطع با اشرار، قاچاقچیان، مفسدین، قانون‌شکنان، غارتگران بیت‌المال، آشوبگران و اخلالگران در نظم و انضباط اجتماعی و اقتصاد ملی را رقم زده است، مایه اطمینان، آرامش و اعتماد مردم برای زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه به شمار می‌رود.

در این فرصت ارزشمند بر خود وظیفه می‌دانم از تلاش‌های ماندگار و غرور انگیز نیروی انتظامی در تولید امنیت، فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی جامعه در قبال حاکمیت قانون و صیانت از ارزش‌های اخلاقی و هنجار‌های اجتماعی به ویژه جلب مشارکت مردمی در این راستا، که با به کارگیری سنجیده و عالمانه منابع فکری، ساختاری و همراه و در تقابل و هم‌افزایی با سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و نیرو‌های مسلح تحقق یافته است؛ قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

در پایان یاد و خاطره حماسه‌های تاریخ‌ساز شهیدان، جانبازان و ایثارگران نیروی انتظامی در ۸ سال دفاع مقدس و آوردگاه‌های خطیر امنیت، انتظام و خدمتگزاری در جامعه را گرامی داشته و دوام توفیق همه سبزپوشان نیروی جان بر کف، مومن، انقلابی و ولایتمدار و در عین حال مأمن و ملجاء مردم تحت عنایات حضرت ولی‌عصر (عج)، و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) را از ذات باری‌تعالی خواستارم.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها