سردار رحیمی خبر داد؛

افزایش ساعت کار پلیس تهران برای صدور و تحویل گذرنامه اربعین

رئیس پلیس پایتخت گفت: واحد گذرنامه پلیس در پایتخت هر روز از ساعت 8 تا 17 آمادگی صدور و تحویل گذرنامه و مجوز‌های لازم برای زائران اربعین حسینی را دارد.
کد خبر: ۳۱۲۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ - 07October 2018

افزایش ساعت کار پلیس تهران برای صدور و تحویل گذرنامه اربعینبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در حاشیه نود و دومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پلیس می‌تواند با یک هم‌افزایی و وحدت با شهرداری تهران و شورا اقدامات موثرتری را انجام دهد، اظهار داشت: ما می‌توانیم از این ظرفیت به نحو مطلوب و شایسته‌تری استفاده کنیم.

رئیس پلیس پایتخت در ادامه با اشاره به خدمات در نظر گرفته شده از سوی پلیس به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: خدمات مضاعفی در بخش‌های مختلف پلیس به مردم ارائه می‌شود که از آن جمله می‌توان به ستاد ترخیص وسایل نقلیه اشاره کرد که تعداد زیادی از خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی که دارای تخلف بالای یک میلیون تومان هستند و توقیف شده‌اند، صاحبان آن‌ها می‌توانند با پرداخت جرائم از طریق تسهیلات نسبت به ترخیص خودروی خود اقدام کنند.

رحیمی اضافه کرد: در همین زمینه تیم‌های ویژه‌ای برای این کار پیش‌بینی شده است که از جمله می‌توان به قاضی و افسر کارشناس در ستاد ترخیص و استقرار آن‌ها اشاره کرد که از ساعت 8 تا 17 آمادگی ترخیص خودرو‌ها و موتورسیکلت شهروندان را دارند. طی سه روز گذشته این اقدام مورد توجه شهروندان تهرانی قرار گرفته است؛ علاوه بر اینکه در این سه روز برخی از مشکلات مردم نیز مرتفع شده است.

رئیس پلیس پایتخت در ادامه به واحد‌های تشخیص هویت اشاره و بیان کرد: همکاران ما تا ساعت 17 همه روز آماده ارائه خدمات به شهروندان و متقاضیان دریافت گواهی عدم سوء پیشینه هستند.

رحیمی در ادامه با اشاره به تمهیدات پلیس درخصوص صدور محوز برای زائران اربعین حسینی گفت: واحد‌های گذرنامه و اتباع خارجه از ساعت 8 تا 17 آماده صدور و تحویل گذرنامه و مجوز‌های لازم برای اربعین حسینی هستند.

وی در پایان گفت: ما هم‌اکنون 11 مرکز مشاوره داریم که به این تعداد باید مراکز مشاوره‌ای را که در تمام کلانتری‌ها مستقر هستند و به شهروندان خدمت ارائه می‌دهند، اضافه کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار