برگزاری یادواره 300 شهید عشایر چهارمحال و بختیاری

یادواره شهدای عشایری استان چهارمحال و بختیاری با دبیر تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ - 07October 2018

یادواره 300 شهید عشایر چهارمحال و بختیاری برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شهرکرد، همزمان با سالروز سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب به چهارمحال و بختیاری یادواره شهدای عشایری استان، با حضور «محسن رضایی» دبیر تشخیص مصلحت نظام، مسئولین و جمعی از خانواده‌‌های شهدای عشایری استان امروز در محل سالن اجتماعات مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

در این مراسم فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به رشادت‌های جامعه عشایری در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: عشایر در آن زمان باتوجه به نبود امکانات ارتباطی گوش به گوش مطلع شدند دشمن به مرزهای ایران اسلامی تجاوز کرده است، همراه با مردم غیرتمند کشور به دفاع جانانه از کشور پرداختند.

سردار علی محمد اکبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، افزود: خاطرات بسیاری از رشادت‌ها و خط‌شکنی‌های تیپ ۴۴ قمربنی‌هاشم (ع) در این دوران وجود دارد که یکی از این رشادت‌ها در عملیات والفجر ۸ بود؛ باتوجه به طولانی شدن روند عملیات، فرماندهان وقت حاضر نشدند جناح‌داری عملیات را به نیروهای دیگر واگذار کنند.

وی در پایان گفت: ما بر ایستادگی رزمندگان عشایر واقف هستیم و هرجایی که نیاز به حضور آن‌ها بود جانانه ایستادگی کردند و به پشتیبانی از انقلاب پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها