با صدور پیامی صورت گرفت؛

تقدیر حجت الاسلام حاجی صادقی از برگزارکنندگان رزمایش خدمت بسیج

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی با صدور پیامی از فرماندهان و مسؤولان برگزارکننده رزمایش سراسری خدمت بسیج تقدیر کرد.
کد خبر: ۳۱۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ - 07October 2018

حجت الاسلام حاجی صادقی از برگزارکنندگان رزمایش خدمت بسیج تقدیر کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه با صدور پیامی از زحمات یک ماهه فرماندهان و مسؤولان برگزار کننده رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج تشکر و قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

به حمد الهی و به مدد مساعی و تلاش جهادگونه شما انصار بی‌بدیل رهبری و فرماندهان محترم سپاه اسلام، رزمایش غرورآفرین و عاشورایی محمد رسول الله صلی الله علیه و اله 2، تحت عنوان گروه‌های جهادی و گردان‌های بیت المقدس به عنوان همایش و تجسمی شکوهمند از تجدید بیعت ملت حماسه آفرین ایران اسلامی با مقتدا و رهبر خود به منصه ظهور نشست و خط بطلانی محکم بر اوهام شوم بدخواهان این نظام مقدس اسلامی کشیده شده و برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار فرزندان این مرز و بوم ثبت گردید.

در این مجال بر خود فرض می‌دانم مراتب قدردانی خود را اعلام نموده و از زحمات یک ماهه شما فرماندهان و مسؤولان عزیز در برگزاری این گردهمایی خطیر و پر اهمیت در سراسر کشور به ویژه یکصد هزار نفری مورخ 97/7/12 در ورزشگاه آزادی کمال تشکر را به عمل آورم.

از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم تا همواره تحت توجهات حضرت ولیعصر (اروحنا فداه) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موفق و منصور باشید.

انتهای پیام/۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار