فرمانده انتظامی استان لرستان خبر داد؛

افزایش ۴۸ درصدی کشف مواد مخدر و ۳۳ درصدی کالای قاچاق در استان لرستان

سردار «محمد مهدیان‌نسب» گفت: در ۶ ماهه اول سال جاری تاکنون، بیش از ۳ تُن مواد مخدر در استان کشف شده که این آمار نسبت به سال گذشته ۴۸ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۳۱۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ - 07October 2018

مأمورین انتظامی مزد خودشان را از اعتماد مردم به آنها می گیرندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، سردار «محمد مهدیان‌نسب» فرمانده ناحیه انتظامی لرستان، ظهر امروز (یک‌شنبه) در جریان دیدار کارکنان نیروی انتظامی با نماینده ولی فقیه در استان که به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی امسال که «پلیس، انضباط، اقتدار و امنیت پایدار» است، اظهار داشت: این شعار برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است.

وی با بیان این‌که مأمورین انتظامی مزد خودشان را از اعتماد مردم به آن‌ها می‌گیرند، گفت: اعتماد مردم به پلیس، افتخاری برای نیروی انتظامی است و مردم پشتیبانی قوی جهت ادامه راه و انجام وظایف برای نیروی انتظامی هستند.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان افزود: خوشبختانه استان لرستان در حوزه کشف پیش‌دستانه و حرفه‌ای، از میانگین متوسط کشور ۲۰ درصد جلوتر است و ۹۲ درصد کل وقوعات کشف شده است.

سردار مهدیان‌نسب با ارائه آماری از کشفیات مواد مخدر در استان لرستان در نیمه اول سال ۹۷، عنوان کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری تاکنون، بیش از ۳ تُن مواد مخدر در استان کشف شده که این آمار نسبت به سال گذشته ۴۸ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به این‌که تاکنون ۶۰۹ طرح پاکسازی در استان لرستان اجرا شده است، تصریح کرد: در همین راستا ۴۰ باند و سه شبکه متلاشی شده است و همچنین هزار و ۴۹۴ نفر خرده‌فروش دستگیر و ۸ هزار و ۱۹۸ معتاد متجاهر به مراکز ۱۵ و ۱۶ کاهش آسیب‌های اجتماعی تحویل داده شده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان با اشاره به طرح تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، اظهارداشت: این طرح برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است که فرمودند: «کلانتری و پاسگاه‌ها را تحول دهید».

سردار مهدیان‌نسب با بیان این‌که استان لرستان در زمینه مبارزه با قاچاق کالا جزو استان‌های برتر است، خاطرنشان کرد: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی»، در ۶ ماهه گذشته توقیف ۶۴ میلیارد تومان قاچاق قابل ارزش‌گذاری داشته‌ایم که نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد افزایش داشته است و در همین راستا ۴۹ باند قاچاق کالا متلاشی و در این رابطه ۹۶۰ قاچاقچی دستگیر شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها