مدیر مؤسسه «سفیران طلائیه» اراک :

جشن امضای کتاب"سربلند" در اراک برگزار می شود

مدیر موسسه سفیران طلائیه اراک گفت: چهارشنبه هجدهم مهرماه با حضور محمدعلی جعفری نویسنده مطرح کشوری جشن امضای کتاب سربلند در اراک برگزار می شود.
کد خبر: ۳۱۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱ - 07October 2018

جشن امضای کتاب

وحید جلایی در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس در استان مرکزی، با اشاره به برگزاری برنامه جشن امضای کتاب سربلند اظهار داشت: کتاب سربلند به نویسندگی محمدعلی جعفری زندگی شهید محسن حججی را در قالب داستانی برای مخاطب روایت می کند.

وی فزود: این برنامه به همت موسسه سفیران طلائیه اراک از ساعت 16 روز چهارشنبه هجدهم مهرماه در کتتابفروشی طلائیه با حضور جمعی از نویسندگان برگزار و دو تن از شاعران استان مرکزی نیز حضور دارند.

مدیر موسسه سفیران طلائیه اراک تصریح کرد: کتاب سربلند روایتی است مستند داستانی از کودکی تا شهادت محسن حججی و قرار است مخاطب با ابعاد مختلف شخصیتی این شهید از زاویه دید خانواده، دوستان، آشنایان و همرزمانش آشنا  شود.

جلایی با اشاره به محمدعلی جعفری نویسنده این اثر ارزشمند گفت: کتاب های پادشاهان پیاده، ساخت مان، سرداران ایران، شغل شریف، قصه دلبری، عمار حلب ، فرزند کشمیر از جمله آثار نگارش شده توسط این نویسنده است.

وی بیان کرد: ورود برای عموم آزاد است و علاقه مندان برای حضور در این مراسم می توانند به آدرس ابتدای خیابان محسنی کتاب فروشی طلائیه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار