دبیر شبکه ملی وارثون در استان مرکزی خبرداد

آماده سازی تصویر پنج هزار شهید استان مرکزی در طرح نائب الشهید

دبیر شبکه ملی وارثون در استان مرکزی گفت: درر راستای اجرای طرح ملی نائب الشهید تصویر پنج هزار تن از شهدای استان مرکزی تاکنون آماده سازی شده است.
کد خبر: ۳۱۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶ - 07October 2018

سعید جلایی در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس در استان مرکزی، با اشاره به اجرای این طرح در استان مرکزی اظهار داشت: این طرح که به صورت ملی است در استان مرکزی با همکاری کنگره ملی شهدای استان مرکزی، کانون فرزندان شهداء و موسسه فرهنگی سفیران طلائیه نزدیک به اربعین اجرا می شود.

وی افزود: این طرح پس از آماده سازی تصاویر شهدای استان مرکزی موکب های استان مرکزی در میان زائران امام حسین(ع) اجرایی می شود.

دبیر شبکه ملی وارثون در استان مرکزی تصریح کرد:تا کنون پنج هزار تصویر از شهدای استان مرکزی همراه با مشخصات آنها آماده سازی شده است.

جلایی با اشاره به اهداف اجرای این طرح گفت: هدف از اجرای این طرح آن است که فرهنگ ایثار و شهادت را به زندگی روزمره جامعه اسلامی وارد کرده و شهدا را به الگوهای کارآمد و زنده تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: شهدا زنده هستند اما این زنده بودن زمانی احراز می شود که ما برای آن برنامه ای داشته و در مسیر آنها گام برداریم.

دبیر شبکه ملی وارثون در استان مرکزی خاطر نشان کرد: در این طرح هر یک از زائران با همراه داشتن یک کارت از شهید به نیابت از شهید مورد نظر زیارت امام حسین(ع) را انجام می دهند.

جلایی با اشاره به تعاد تصاویر شهدای استان مرکزی گفت: در اجرای این طرح در استان مرکزی قرار است کارت های مربوط به شهدای استان مرکزی در تیراژ 20 هزار عدد چاپ و در میان زائران پخش شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار