فرمانده سپاه استان سمنان:

امنیت استان سمنان در کشور منحصربه‌فرد است

سردار «حسن حسن‌زاده» گفت: به‌عنوان عضوی از شورای تأمین استان سمنان ادعا می‌کنم که امنیت استان سمنان بین استان‌های مختلف کشور منحصربه‌فرد است.
کد خبر: ۳۱۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ - 08October 2018

نیروی انتظامی مقابل دشمنان امنیت ایستاده استبه گزارش دفاع پرس از سمنان، سردار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان، در دیدار با فرمانده انتظامی استان، اظهار داشت:  جایگاه نیروی انتظامی در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی بسیار رفیع بوده و این برای مردم و نظام اسلامی مهم است.

وی تصریح کرد: برای درک جایگاه اصلی و باارزش نیروی انتظامی در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی باید به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال گذشته دقت و توجه کرد.

فرمانده سپاه استان سمنان افزود: رهبری به‌خوبی به اهمیت نیروی انتظامی در سخنان خود اشاره کردند و اثرگذاری ناجا را مورد توجه قرار دادند. رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند نیروی انتظامی در تمام کشور مقابل دشمنان امنیت مردم ایستاده است و امنیت را به‌خوبی در کنار سایر نیروها برقرار می‌کند.

وی تصریح کرد: اگر امروز امنیت پایدار و مردمی داریم، بخشی از آن به خاطر نوع عملکرد نیروی انتظامی است.

فرمانده سپاه استان سمنان افزود: نیروی انتظامی که حجم کاری بسیار بالایی دارد و در کل کشور در حال تلاش است، امروز یک محور مهم در تأمین امنیت محسوب می‌شود و باید از آن‌ها به‌درستی قدردانی شود.

وی با اشاره به همراهی خانواده‌های نیروهای انتظامی با آن‌ها در راستای برقراری امنیت، افزود: پلیس معمولاً در مقاطعی که کل کشور در استراحت و تعطیلی به سر می‌برد، در میدان است و این مقاطع زمان اوج کار نیروی انتظامی محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: پلیس ایران امروز به‌عنوان پلیس حرفه‌ای در جهان مطرح است و تجارب بالایی دارد که باید به‌خوبی به آن توجه شود.

وی تصریح کرد: رویکرد مردمی نیروی انتظامی در کنار قاطعیت در برخورد با مجرمان امروز بسیار مهم است و این نیرو در عین حال که رأفت و برخورد مهربانانه با مردم دارد، سبب ایجاد امنیت روانی بالایی نیز در کشور شده است و به مجرمان اجازه سوءاستفاده نمی‌دهد.

سردار حسن زاده با بیان این‌که امنیت استان سمنان برجسته‌تر و خدمات نیروی انتظامی ملموس‌تر از سایر نقاط کشور است، گفت: مردم استان سمنان امروز به‌خوبی «احساس امنیت» را درک می‌کنند و این نتیجه زحمات ناجا در کنار سایر نیروهاست.

وی، سمنان را استانی منحصربه‌فرد به لحاظ امنیتی و آرامش روانی دانست و گفت: این مسأله ۲ عامل مهم دارد که یک عامل، به تلاش‌های نیروی انتظامی در کنار سایر قوا مربوط می‌شود.

فرمانده سپاه  استان سمنان تصریح کرد: فرماندهی، درایت، مدیریت و دارا بودن نیروهای دلسوز از مهم‌ترین عواملی است که در این زمینه مؤثر بوده و عامل بعدی، هماهنگی، همکاری، همدلی و انسجام در مجموعه نیروهای انتظامی، قضایی و امنیتی است که در استان سمنان بی‌نظیر بوده و اثرات خود را به‌خوبی گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: به‌عنوان عضوی از شورای تأمین استان سمنان ادعا می‌کنم که امنیت استان سمنان بین استان‌های مختلف کشور منحصربه‌فرد است.

حسن‌زاده بیان داشت: سمنان در برقراری امنیت رتبه اول را در کشور در اختیار دارد و اگر امروز این مسأله را عنوان کنیم اغراق نکرده‌ایم.

وی تصریح کرد: مردم امروز احساس امنیت می‌کنند و آن‌هایی که زمینه جرم و خلاف در آن‌ها وجود دارد، می‌دانند که عرصه‌ای برای آن‌ها فراهم نیست تا بتوانند جولان بدهند و این امر به‌طور عمده به هماهنگی و همدلی نیروهای خادم مردم در استان سمنان برمی‌گردد.

فرمانده سپاه استان سمنان اضافه کرد: یک شاخصه اساسی در نیروی انتظامی استان سمنان، بهره‌گیری از بسیج است و نیروی انتظامی همواره از قدرت و همراهی بسیج در راه حمایت از مردم بهره برده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار