سرپرست هیئت داوران مسابقات سراسری قرآن:

احتمال خطای داوران به صفر رسیده است

سرپرست هیئت داوران رشته حفظ کل و قرائت ترتیل چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ثبت سریع نمرات و نتایج متسابقین را از ویژگی‌های مثبت این دوره دانست و گفت: اضافه شدن تعداد داوران، احتمال خطا را در داوران بسیار کاهش داده و تقریبا به صفر رسانده است.
کد خبر: ۳۱۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ - 08October 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «محمد بنیادی» سرپرست هیئت داوران رشته حفظ کل و قرائت ترتیل چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم درباره ویژگی‌های مثبت این دوره از مسابقات اظهار داشت: اضافه شدن تعداد داوران، احتمال خطا را در داوران بسیار کاهش داده و تقریبا به صفر رسانده است؛ ویژگی مثبت این مسابقات این است که نمره‌ها و نتایج به سرعت ثبت می‌شود و امکان اعتراض شرکت‌کننده وجود دارد.

وی افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت مسابقات این است که یک کارشناس تحلیلگر در استودیو وجود دارد و به ابعاد آموزشی مسابقات کمک می‌کند؛ این در حالی است که در مسابقات سال‌های گذشته این امکانات وجود نداشت.

سرپرست هیئت داوران رشته حفظ کل و قرائت ترتیل چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم درباره کیفیت میزبانی اراک از مسابقات سراسری قرآن تبلیغات شهری را مناسب دانست و گفت: کیفیت میزبانی شهر اراک بالا بود و مشارکت عالی مسئولان در برگزاری این مسابقات را شاهد بودیم.

بنیادی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رفت حفاظ استان‌های همجوار مشارکت بیشتری در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن داشته باشند.

گفتنی است؛ چهل و یکمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم از ۱۰ مهرماه در اراک آغاز شده و تا ۲۳ مهرماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار