جلسه کمیته تخصصی پیشکسوتان جهاد و مقاومت خراسان شمالی برگزار شد+ تصاویر

جلسه کمیته تخصصی پیشکسوتان جهاد و مقاومت خراسان شمالی با موضوع بررسی برنامه‌های هفته دفاع مقدس و آسیب­‌شناسی برنامه­‌های اجرایی سطح استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ - 08October 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، جلسه کمیته تخصصی پیشکسوتان جهاد و مقاومت خراسان شمالی با موضوع بررسی برنامه­‌های هفته دفاع مقدس و آسیب­ شناسی برنامه­ های اجرایی سطح استان با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ «احیاءمحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی اظهار داشت: جوان های ما در دوران دفاع مقدس با وجود سخت‌ترین شرایط هیچگاه میدان نبرد را خالی نکردند و دست از مبارزه نکشیدند که این سخت کوشی باید الگویی برای جوانان حال حاضر و آینده باشد و شما پیشکسوتان هستید که می توانید این فرهنگ را به جوانان منتقل کنید.

وی عنوان کرد: یکی از اقداماتی که در هفته دفاع مقدس امسال انجام شد بازسازی عملیات والفجر ۹ بود که توانست گوشه‌‌ای از صحنه های دفاع مقدس را به مردم به خصوص نسل جوان نشان دهد.

امیری گفت: از شما پیشکسوتان دفاع مقدس استدعا دارم برنامه های هفته دفاع مقدس را بررسی کنید و نواقص و معایب آن را ارائه کنید تا بتوانیم برای سال های بعد برنامه های بهتری در گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی افزود: ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس دلسوزترین افراد نسبت به برنامه‌های مربوط به دفاع مقدس هستند که باید نظرات آن‌ها مورد توجه قرار گیرد و نظرات و پیشنهادات آن ها می‌تواند در جهت شکوفایی و عزت کشور بسیار تاثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد: دستگاه‌هایی که در هفته دفاع مقدس فعالیت ها و اقدامات خوبی داشتند شناسایی و تقدیر می‌شوند همچنین دستگاه‌هایی که عملکرد ضعیفی نیز داشتند باید پاسخگوی عملکرد ضعیف خود باشند.

در ادامه پیشکسوتان دفاع مقدس استان نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار