عضو هیات رئیسه مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

معرفی وزرای پیشنهادی اقتصاد، صنعت و کار/ نمایندگان به وزرای استیضاح شده رای نمی‌دهند

علی‌اصغر یوسف‌نژاد با بیان اینکه فردا وزرای پیشنهادی اقتصاد و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی می‌شوند، گفت: نمایندگان به وزرای استیضاح شده رای اعتماد مجدد نمی‌دهند.
کد خبر: ۳۱۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ - 08October 2018

معرفی وزرای پیشنهادی اقتصاد، صنعت و کار/ نمایندگان به وزرای استیضاح شده رای نمی‌دهندعلی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیات رئیسه و نماینده مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به مشکلات به وجود آمده در کشور که معضل اقتصادی از بارزترین آنهاست، کاهش بحران‌ها و چالش‌های اقتصادی را در گرو برنامه‌ریزی مسوولان دانست و اظهار داشت: یکی از دلایلی که باعث شد وزیر سابق اقتصاد در امور محوله وزارتخانه متبوعش با مشکلات عدیده‌ای مواجه شود، عدم برنامه‌ریزی و غفلت در مدیریت در کنترل قیمت بازارهای داخلی بود.

وی در ادامه تلاش برای کم شدن مشکلات معیشتی مردم را از مهم‌ترین وظایف مسوولان دانست و افزود: مجلس در خصوص انتخاب وزرای پیشنهادی با کسی تعارف ندارد؛ لذا اگر وزرایی که از سوی دولت معرفی می‌شوند بخواهند به همان سبک مدیریتی وزرای پیشین عمل کنند، قطعا با واکنش مجلس رو به‌رو خواهند شد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزرای پیشنهادی اقتصاد و تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردا (سه‌شنبه 17 مهرماه) به مجلس معرفی می‌شوند، گفت: احتمال اینکه دولت «فرهاد دژپسند» را به عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد،  «محمد شریعتمداری» را به به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کرباسیان را به عنوان وزیر صنعت به مجلس معرفی کند، می‌رود. اما باید به این نکته توجه داشت که نمایندگان به وزرای استیضاح شده رای اعتماد مجدد نمی‌دهند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار