فرمانده بسیج ادارات استان همدان:

امروز نیازمند مرصاد دوم برای مقابله با دشمنان هستیم

فرمانده بسیج ادارات استان همدان با بیان اینکه دشمنان به دنبال فعال کردن بریدگان از نظام برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: ما نیازمند مرصاد دوم هستیم که در مقابل آنها بایستیم.
کد خبر: ۳۱۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ - 08October 2018

دشمنان به دنبال فعال کردن بریدگان از نظام/ امروز نیازمند مرصاد دوم برای مقابله با دشمنان هستیمبه گزارش دفاع پرس از همدان، سرهنگ «احد امیری» فرمانده بسیج ادارات همدان در جمع خواهران بسیجی دستگاه‌های اجرایی استان با اشاره به ضرورت حفظ و انتقال فرهنگ دفاع مقدس اظهار داشت: خواهران و مادران نقش مؤثری در آشنایی فرزندان و نسل جوان با فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس دارند.

وی افزود: عاشورا آغاز رسالت حضرت زینب (س) بود که پرچم را برداشت و علم را به دوش گرفت و عاشورا را مدیریت کرد و در مجلس یزیدیان رجز خواند و اسلام را معرفی کرد.

این مسئول با بیان اینکه حضرت زینب (س) وقتی از ایشان درباره صحنه عاشورا پرسیدند فرمود چیزی نمی‎بینم جز زیبایی، گفت: این بانوی بزرگ اسلام با این سخن و رجز زیبا دشمن را شکست.

امیری با اشاره به دوران دفاع مقدس افزود: جنگ از سال 59 بر ما تحمیل شد و شاه حسین اردنی به عنوان بزرگ اعراب در آن زمان اولین گلوله را شلیک کرد و دومین گلوله را صدام شلیک کرد و جنگ تحمیلی را علیه ما آغاز کرد.

وی با بیان اینکه 38 کشور آن طرف بودند و یک کشور این طرف قرار داشت، گفت: جنگ تحمیلی یک جنگ جهانی تمام عیار علیه ایران بود.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان با بیان اینکه دشمنی استکبار با نظام جمهوری اسلامی ایران دیرینه است، تصریح کرد: در سال 67 امام خمینی با نرمش قهرمانانه قطعنامه را پذیرفت و 7 روز از پذیرش قطعنامه نگذشته بود که دشمن مجدداً حمله کرد و نیرویی وارد ایران شد که آرم و پرچمی نداشت و منافقین بودند.

این مسئول با اشاره به اینکه منافقین و داعش از یک آبشخور آب می‌خورند و فقط رنگ عوض می‌کنند، ابراز داشت: این بار دشمنان، منافقین را جلو انداخت و مجهز به جنگ افزارهای خیابانی به ایران فرستادند که تا مرز چهارزبر پیش آمدند و 150 کیلومتر صفوف پیوسته آنها بود که باور کرده بودند می‌توانند ایران را تصرف کنند در عملیاتی که اسم آن را «فروغ جاویدان» گذاشتند.

امیری با بیان اینکه خارج شدن از عهدنامه رسم این ملعونان است، افزود: در عملیات مرصاد پیر و جوان، زن و مرد همه به صحنه آمدند و در مقابل دشمنان ایستادند و آنها را کشور بیرون ریختند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون دشمنان جنگ‌های مختلفی علیه ما به راه انداخته‌اند، ادامه داد: آخرین جنگ آن جنگ اقتصادی است و دشمن به دنبال این است که با ایجاد فاصله بین نظام و مردم و ایجاد نارضایتی در مردم به اهداف خود برسد و جاهلیت مدرن را برگردانند.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان تصریح کرد: زنان ما عاشورایی هستند و امروز دشمنان ما به دنبال این هستند که زنان ما را تحت تأثیر قرار دهند و همت، عزم ملی،اراده، مقابله و همدلی را بین مردم ما کمرنگ کنند.

وی با بیان اینکه استحاله دشمن برخی جاها ما را می‌شکند، گفت: امروز مرصاد دوم است، ایران اسلامی معادله قدرت استکبار را برهم ریخته است.

امیری با اشاره به اینکه برجام را به ما تحمیل کردند، تصریح کرد: دشمنان گمان می‌کنند ایران در موضع ضعف است بنابراین به دنبال فعال کردن بریدگان از نظام از جمله منافقان، کومله، الاحوازیه و... برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و ما نیازمند مرصاد دوم هستیم که در مقابل آنها بایستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار