فرمانده انتظامی استان ایلام:

اشراف اطلاعاتی نیروهای مسلح برای ایام اربعین ارتقا‌ می‌یابد

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: اشراف اطلاعاتی نیروهای مسلح و به ویژه ناجا برای حفاظت از زوار اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین ارتقا می‌یابد.
کد خبر: ۳۱۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ - 08October 2018

اشراف اطلاعاتی نیروهای مسلح برای ایام اربعین ارتقاء می یابدبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سردار «نورعلی یاری» فرمانده انتظامی استان ایلام امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان اظهار داشت: مهمترین ماموریت پیش روی استان برگزاری پیاده روی اربعین حسینی است که در این میان نقش یگان‌های مختلف ناجا بسیار حساس تر از سایر ارگان‌های مسئول است.

وی افزود: سطح آمادگی‌های ناجای استان برای برقراری نظم و امنیت پایدار در ایام رفت و بازگشت زوار ارتقا خواهد یافت تا زائران در کمال ارامش عزام این سفر معنوی شوند.

فرمانده انتظامی ایلام در ادامه به شرایط کشور با توجه به تهدیدات پیش رو پرداخت و گفت: وجود امنیت و وحدت ملی، پایمردی بر اصول و احکام دینی و قدرت موشکی وحشت بسیاری در دل دشمنان داخلی و خارجی به راه انداخته است.

یاری اضافه کرد: در این شرایط باید بیش از پیش انسجام ملی را برای مقابله با تهدیدات پیش رو افزایش و هوشیاری خود را دوچندان کنیم.

وی ادامه داد: ضربه مهلک نیروی هوا فضای سپاه بر پیکر دشمنان اوج عزت نیروهای مسلح را نشان داد و قدرت دفاعی ملت ایران را در برابر توطئه‌های آنان به رخ کشید و همه باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: استمرار طرح های اجتماعی و اخلاقی و همچنین مقابله با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت مردمی با همراهی دستگاه های قضایی از برنامه های ناجا است.

یاری متذکر شد: اهتمام جدی به حوزه مرز و مرزبانی با توجه به مرزهای طولانی استان با کشور عراق ضرورت دارد.

در پایان این مراسم به خانواده های معظم شهدای امنیت و آرامش و همچنین از بازنشستگان تقدیر و هدایایی تقدیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها