نامه بسیجی شهید حسین آزمایش/ علم‌آموزی راه مبارزه با دشمن است

بسیجی شهید «حسین آزمایش» در نامه خود آورده است: «ان‌شاءالله آقا مهدی درس‌هایش را بنحو احسن می‌خواند و با درس خواندنش به ما کمک می‌کند و از آن راه با دشمنان می‌جنگد.»
کد خبر: ۳۱۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 09October 2018

به گزارش خبرنگار ساجد، بسیجی شهید «حسین آزمایش» در تاریخ ۲۵ آبان ۱۳۴۷ در تهران چشم به جهان گشود. وی عضو مخابرات گردان عمار لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) بود که در تاریخ ۲۱ دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ منطقه، شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نامه بسیجی شهید حسین آزمایش/ علم آموزی راه مبارزه با دشمن است

تصویر نامه بسیجی شهید «حسین آزمایش»

نامه بسیجی شهید حسین آزمایش/ علم آموزی راه مبارزه با دشمن است

متن نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام خدمت یگانه منجی عالم بشریت آقا امام زمان (عج) و نایب بر حقش پیر جماران امام امت خمینی کبیر و با درود به تمامی شهدا و اُسرا و مفقودین و معلولین و مجروحین و خانواده هایشان که چنین فرزندانی را به اسلام هدیه کردند؛ و با سلام خدمت پدر و مادر عزیزم امیدوارم که حالتان خوب بوده و باشد و هیچگونه کسالت و ناراحتی نداشته باشید و دعاگوی امام و رزمندگان و مای حقیر باشید.

و اگر از احوالات این حقیر خواسته باشید به خواست خداوند خوب و سلامت هستم و از همگی شما التماس دعا دارم و میلاد پیغمبر اکرم (ص) را به همه شما و شیعیانش تبریک می‌گویم و همچنین تولد امام جعفر صادق (ع) را هم که بنیانگذار مکتب جعفری است به همه شما تبریک می‌گویم.

خوب حال آقا مهدی چطور است، ان‌شاءالله که درس‌هایش را بنحو احسن می‌خواند و با درس خواندنش به ما کمک می‌کند و از آن راه با دشمنان می‌جنگد. حال آقا میثم که خوب است از طرف من او را هم ببوسید از طرف من به همه سلام برسانید به خانم و بابابزرگ و حاج آقا و مامان زری همه سلام برسانید.

خوب من که دیگر عرضی ندارم فقط این را بگویم با صحبت‌های آقای رفسنجانی در نماز جمعه کار دشمنان اسلام دیگر تمام است و همه فهمیده‌اند که آمریکا گرگی در لباس میش است همه شما را به خدا می‌سپارم.

منتظر جواب نامه هستم

خدانگهدار

به امید زیارت کربلا معلّا

و آزادی قدس عزیز

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی (عج) خمینی را نگهدار

پادگان دوکوهه

۱۳۶۵/۸/۲۴»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها