چطور کرامت شهدا منجر به نامگذاری کار تفحص شد؟

سردار باقرزاده در بیان خاطره‌ای از یک مادر شهید به چگونگی نامگذاری کار تفحص با عنوان «جستجوگران نور» اشاره کرد.
کد خبر: ۳۱۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ - 08October 2018

چطور کرامت شهدا منجر به نامگذاری کار تفحص شد؟به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خاطره ای از کرامات شهدا را روایت کرد که در ادامه آمده است.

مادر یکی از شهدای مفقودالاثر برای بازگشت فرزند مفقودش به مشهد مقدس مشرف شد و از محضر امام هشتم تقاضا کرد که فرزندش برگردد، بعد از توسل همان شب خواب دید که نوری وارد منزلشان در شیراز شد و همه جا را نورانی کرد، بلافاصله با شیراز تماس گرفت، به ایشان گفتند فرزندت پیدا شده و هم اکنون او را آورده اند. آن عزیز یک غواص بود که در ساحل اروند رود پیدا شد.

ما از این حادثه الهام گرفتیم که شهیدان نورهایی بودند که ما از دست دادیم، باید دوباره آن ها را جست و جو کنیم و بیابیم به همین سبب شد طرح را در «جست و جوی نور» نامگذاری کردیم.

البته شاهد دیگری که تایید می کند شهدا نورهایی بودند که ما باید به دنبال آن ها باشیم وجود دارد و آن اینکه، یک شب در خواب دیدم از منطقه سه راهی شهادت از زمین به سمت آسمان نور ساطع است. همین خواب زمینه شد تا دوباره در آن جا جست و جو کنیم که در نتیجه تعدادی شهید کشف شدند. واقعیت آن است که خود شهدا راه کار را به ما نشان می دهند و با عنایت و توجه ائمه معصومین (ع) موانع و مشکلات را از پیش روی ما بر می دارند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها