رئیس عقیدتی سیاسی پلیس اطلاعات انتظامی مازندران:

پیوستن به CFT در تضاد با اصول قانون اساسی است

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس اطلاعات انتظامی مازندران، تصویب CFT و پیوستن به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم را در تضاد با اصول قانون اساسی دانست.
کد خبر: ۳۱۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵ - 08October 2018

به گزارش دفاع پرس از ساری، حجت الاسلام «سید اسمعیل حسینی مازندرانی» در جمع کارکنان پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی استان مازندران درخصوص خطرات تصویب کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم (CFT) اظهار داشت: پیوستن و تصویب کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم منجر به ایجاد زیرساخت های حقوقی در کشور برای مقابله با محور مقاومت می شود.
 
وی ادامه داد: در آینده نزدیک ایران به دلیل همکاری با محور مقاومت، متهم به نقض این کنوانسیون خواهد شد و علاوه بر تبعات امنیتی به سادگی می توانند ایران را به خاطر حمایت از محور مقاومت محکوم و با تنبیه های اقتصادی مواجه کنند.
 
وی اضافه کرد: از طرف دیگر، الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم در تضاد با اصول مصرح در قانون اساسی است و ناقض اصل ۳ و اصل ۱۵۴ قانون اساسی مبنی بر حمایت از مبارزه حق‌طلبانه مستضعفین در برابر مستکبرین در هر نقطه از جهان به عنوان یکی از اصول اساسی انقلاب و قانون اساسی ایران است.
 
رئیس عقیدتی سیاسی پلیس اطلاعات وامنیت نیروی انتظامی استان مازندران اظهار داشت: با پیوستن ایران به این کنوانسیون، با موجی از مطالبات بین المللی برای همکاری اطلاعاتی و قضایی برای شناسایی و قطع تامین مالی تروریسم (تامین مالی محور مقاومت) روبرو خواهد شد.
 
وی ادامه داد: ایران در صورت عدم همکاری نه تنها با تنبیه های مالی روبرو خواهد شد، بلکه به صورت حقوقی متهم به حمایت از تروریسم و با تبعات امنیتی گسترده ای مواجه می شود.
 
حسینی مازندرانی افزود: پیوستن ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم(CFT) چیزی جز ایجاد زیرساخت های حقوقی و قانونی در داخل کشور برای مقابله با محور مقاومت از حزب الله لبنان تا حماس و جهادی اسلامی و امثال آن نخواهد بود و این تازه تبعات اولیه تصویب این کنوانسیون است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار