فرمانده انتظامی استان سمنان:

اخلال در امنیت و نظم جامعه خط قرمز نیروهای مسلح استان است

سردار «روح‌الامین قاسمی» گفت: نیروی انتظامی به‌عنوان یکی از عوامل اقتدار نظام برای حفظ جایگاه واقعی امنیت و آرامش در جامعه تلاش می‌کند.
کد خبر: ۳۱۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷ - 08October 2018

به گزارش دفاع پرس از سمنان، سردار «روح‌الامین قاسمی» فرمانده انتظامی استان سمنان در آیین معرفی رئیس سازمان قضایی استان سمنان به میزبانی سالن همایش‌های اداره کل بازرسی سمنان ضمن بیان اینکه با هوشیاری نیروهای مسلح و نیروهای انتظامی اجازه تعدی و برهم زدن نظم و آرامش موجود در استان را به هیچ فرد یا نهادی نخواهیم داد، اظهار داشت: اخلال در امنیت و نظم جامعه خط قرمز نیروهای مسلح استان است.

وی با بیان اینکه نیروهای امنیتی در راستای ارتقا امنیت اجتماعی کشور از هیچ تلاش فروگذار نمی‌کنند، افزود: در این چهار دهه عمر انقلاب به برکت انقلاب توانستیم از همه بحران‌های موجود به‌سلامت عبور کنیم که قطعاً بدون حضور نیروهای امنیتی و همکاری مردم در این گام نمی‌توانستیم به موفقیت‌های چشمگیر دست پیدا کنیم.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه فرهنگ‌سازی اشاعه امنیتی یکی از اقدامات بزرگ در این منطقه محسوب می‌شود، ابراز داشت: نیروی انتظامی به‌عنوان یکی از عوامل اقتدار نظام برای حفظ جایگاه واقعی امنیت و آرامش در جامعه تلاش می‌کند.

قاسمی در ادامه تصریح کرد: هماهنگی‌های خوبی بین اعضای شورای تأمین برقرار است که این مهم باعث شد تا سمنان به‌عنوان استانی امن در کشور شناخته شود که این مهم می‌طلبد تا همه آحاد مختلف مردم نیز برای ماندگاری این عزت و سربلندی در کنار نیروهای مسلح تلاش کنند.

وی افزود: مسئولان باید برای عزت و رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند زیرا مشروعیت آن‌ها به برکت مشارکت مردمی است و باید برای توسعه اجتماعی استان در ابعاد مختلف همه آحاد جامعه حضور فعال داشته باشند.

بنابر این گزارش، در این مراسم از تلاش‌های «محمدرضا صفریان» قدرانی و «رحیم یونسی زرینی» به‌عنوان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سمنان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار