امام‌جمعه شاهرود:

دانش آموزان آینده‌سازان انقلاب اسلامی هستند

حجت‌الاسلام «عباس امینی» گفت: تشخیص خوب از بد و اصل از باطل یکی از راهکارهای مصونیت جوانان ما از آسیب‌های فضای مجازی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۳۱۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰ - 08October 2018

به گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «عباس امینی» امام‌جمعه شاهرود در نشست‌ معرفتی دبیرستان‌های شاهرود با بیان اینکه رسالت فرهنگیان در جامعه امروزی که دشمنان به دنبال توطئه‌های فرهنگی هستند، مصداق کار جهادی محسوب می‌شود، اظهار داشت: معلمان باید در تربیت دانش آموزان هر دو بعد تربیتی یعنی علمی و اخلاقی را مدنظر قرار دهند.

وی افزود: ترویج اخلاق اسلامی یکی از مسائل مورد تأکید بزرگان دین است که این امر در جامعه جز با اهتمام مسئولان فرهنگی و نهادهای تأثیرگذاری مانند آموزش‌وپرورش، میسر نمی‌شود.

امام‌جمعه شاهرود با بیان اینکه دانش آموزان آینده‌سازان انقلاب اسلامی هستند، بیان کرد: معلمان باید در تربیت نسلی کوشا، متدین و انقلابی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و دانش آموزان نیز باید در سخت‌ترین شرایط وظیفه‌شان را به‌خوبی انجام دهند.

امینی خواستار ارتقای سواد رسانه‌ای در بین دانش آموزان نیز شد و گفت: تمیز خوب از بد و اصل از باطل یکی از راهکارهای مصونیت جوانان ما از آسیب‌های فضای مجازی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها