قرائت بیانیه هیئت داوران چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم+ متن بیانیه

بیانیه هیئت داوران چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم توسط رئیس کمیته فنی مسابقات قرائت شد.
کد خبر: ۳۱۲۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲ - 08October 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، در آیین اختتامیه بخش برادران مسابقات سراسری قرآن، بیانیه هیئت داوران توسط میرزاجانی؛ رئیس کمیته فنی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قرائت شد.
متن بیانیه شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قَد جاءَکُم مِنَ اللّهِ نُورٌ وَ کِتابٌ مُبین. یَهدی بِه اللّهُ مَنِ اتَّبَعَ رِضوانَهُ سُبُلَ السّلامِ وَ یُخرِجُهُم مِنَ الظُّلُماتِ إِلی النُّورِ بِإِذنِهِ وَ یَهدیهم إِلی صِراطٍ مُستَقیمٍ(مائده – 15 و 16)

خداوند متعال را شاکریم که در واپسین روزهای محرم‌الحرام و در آستانه صفرالمظفّر توفیق درک و تنفس در فضای آکنده از نورانیتِ قرآن کریم را عنایت فرمود.

اعضای هیأت داوری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش‌های معارفی و آواییِ برادران؛ متشکل از 67 نفر که طی 6 روز گذشته در 14 رشته به داوری پرداختند، با استعانت از صاحب قرآن، تمام همت خود را معطوف و مصروف اجرای عدالت در انجامِ وظیفۀ خطیر قضاوت نمودند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

طراحی و اجرای موفق شیوه جدید برگزاری مسابقات سراسری، اتخاذ تدابیر لازم جهت إعمال قضاوت‌های منصفانه، میزبانی شایسته، و همراهی قابل تحسین متسابقین عزیز، بر ارتقاء همه جانبه این دوره از مسابقات افزود.

بدیهی است اجرای مطلوب مسابقات در سطح ملی، بستر درخشش نمایندگان کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی را فراهم خواهد کرد.
بدین‌وسیله هیأت داوران این دوره از مسابقات، مراتب تقدیر و تشکر خود را از همه دست‌اندرکاران این رویداد مهم قرآنی کشور، بویژه از میهمان‌نوازی مردم شریف و مسئولان محترم استان مرکزی و شهر اراک اعلام می‌نماید.
وءاخِرُدَعوانا أَنِ الحَمدُ لِلّهِ رَبِّ العالَمین

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها