نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

وعده‌های دروغ موجب بالا رفتن توقعات می‌شوند/ وعده‌ها فقط جنبه رقابتی و گروه‌گرایی دارند

حجت‌الاسلام «سید علیرضا عبادی»، شنیدن وعده‌های دروغ و آمار غلط را موجب بالا رفتن توقعات دانست و گفت: با شنیدن این وعده‌ها و دروغ‌ها می‌بینیم در عمل اتفاقی نمی‌افتد و فقط جنبه رقابتی و گروه‌گرایی دارند.
کد خبر: ۳۱۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ - 09October 2018

فووری//انقلاب اسلامی ایران آرمان همه آزادی خواهان جهان استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی، امروز (سه‌شنبه) در دیدار با دست‌اندرکاران اجلاسیه شهدای دانشجوی استان، اظهار داشت: وحدت و هماهنگی در هرکاری رمز موفقیت است و من فکر می‌کنم برنامه‌های کنگره موفق خواهد بود.

وی بیان داشت: اصولاً محیط دانشگاه و دانشجو جایگاه خاصی در افکار عمومی دارد؛ لذا اجلاسیه شهدای دانشجو بسیار ارزشمند خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی متذکر شد: گذشته از این‌که این اجلاسیه‌ها فقط یک یادواره باشد، باید بتوانیم فرهنگ شهدا را از این اجتماع ترویج کنیم.

شهادت هدف نیست، قداست اهداف‌ هدف است

حجت‌الاسلام عبادی با بیان این‌که اصولاً خود شهادت هدف نیست، بلکه شهادت در راه، هدف است، گفت: بزرگانی که در به شهادت رسیدند به‌خاطر قداست اهداف‌شان بود؛ چراکه تمام مسئله به آرمان شهدا ختم می‌شود.

وی با تاکید بر این‌که انسان باید جایگاهی از عدالت پیدا کند، عنوان کرد: اهداف و آرمان‌های شهدا را که پیامبران و پیشوایان دین هم داشته‌اند مهم است و همه این مقدمات باید فراهم شود تا نتیجه این برنامه‌ها، القای پیام شهدا به سطح جامعه شود.

وعده‌های دروغ و آمار غلط موجب بالا رفتن توقعات می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی یادآور شد: آن‌هایی که جزو افراد برخوردار محسوب می‌شوند توقعات بالای حد مجاز هم دارند.

حجت‌الاسلام عبادی با اشاره به این‌که امکانات امروز کشور با اول انقلاب قابل مقایسه نیست، بیان داشت: اگر بخواهیم آرمان‌های شهدا که از همه چیز خود گذشتند را ترویج کنیم، باید هم ما توقع خود را محدود کنیم تا توفیق رسیدن به اهداف شهدا را پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: جدا از یک عده که حق‌شان در طول زمان ضایع شده است، افرادی هم از امکاناتی خیلی بیشتر از کشور‌های اروپایی برخوردارند و این توقعات زیاد و بی‌جا را خودمان ایجاد می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی تصریح کرد: علت این است که آرمان شهدا و ارزش‌های اسلام را کنار گذاشتیم و گروه گروه شدیم و برای این‌که رقیب را از صحنه خارج کنیم دست به هرکاری می‌زنیم و خود را مردمی معرفی می‌کنیم.

حجت‌الاسلام عبادی، شنیدن وعده‌های دروغ و آمار غلط را موجب بالا رفتن توقعات دانست و گفت: با شنیدن این وعده‌ها و دروغ‌ها می‌بینیم در عمل اتفاقی نمی‌افتد و فقط جنبه رقابتی و گروه‌گرایی دارند.

وی تأکید کرد: باید خالصانه اهداف مشترک و منافع ملی را تعریف کنیم و در آن‌ها مشترک حرف بزنیم، نه این‌که منافع ملی را فدای آرمان‌ها و اهداف شخصی و قبیله‌ای و حزبی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی با بیان این‌که شهدا که به این مقام رسیدند با رفاه، مال و ثروت نرسیدند، عنوان کرد: یک مقدار انصاف به خرج دهیم و گروه‌گرایی و مختلف حرف زدن را کنار بگذاریم و برای رشد جامعه واقعیت را نه کم و نه زیاد بگوییم، باید بگوییم قبل از ما چه کردند و ما نیز چه کردیم.

حجت‌الاسلام عبادی یادآور شد: اگر ما براساس ایمان حرف بزنیم، در بالادست قرار می‌گیریم و هیچ کس نمی‌تواند روی حرف ما حرفی بزند.

انقلاب ما منحصر به مردم ایران نیست

وی خاطرنشان کرد: انقلاب ما منحصر به مردم ایران نیست، بلکه آرمان همه آزادی‌خواهان جهان است و هرکس در نبض آزادی‌خواهی و حق‌طلبی و عدالت‌جو است و هر دین و مذهبی دارد و بر این باور باشد، در این قالب قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها