سردار اشتری تاکید کرد؛

استفاده از تکنولوژی‌های نوین توسط ناجا

فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی با توجه به گستردگی ماموریت‌ها باید از تکنولوژی روز استفاده کند.
کد خبر: ۳۱۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ - 09October 2018

استفاده از تکنولوژی‌های نوین توسط ناجابه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در مراسم افتتاح مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی با توجه به گستردگی ماموریت‌ها باید از تکنولوژی روز استفاده کند.

وی ادامه داد: استفاده از فناوری‌های رور یک انتخاب نیست؛ بلکه یک ضرورت است. پلیس راهنمایی و رانندگی به دلیل اینکه مستقیم با شهروندان در ارتباط است، باید توانمند، با انگیزه، متعهد و دانش‌محور باشد.

سردار اشتری با بیان اینکه تسهیل در رفت و آمد خودرو‌ها در زندگی مردم به طور مستقیم اثر دارد، افزود: امروز بیش از هفت میلیون خودرو در تهران در حال تردد هستند و این یک مدیریت قوی را می‌طلبد که خوشبختانه امروز با همکاری سایر دستگاه‌ها توانستیم کار‌های خوبی در زمینه رفت و آمد شهروندان تهرانی انجام دهیم.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه با راه‌اندازی این مرکز ۱۳ خدمت ارائه می‌شود، گفت: اشراف کامل بر رفت و آمد خودروها، متصل بودن به مراکز انتظامی و خدماتی و شناسایی نقاط پرخطر و حادثه‌خیز از جمله مزایای این مرکز است.

وی تاکید کرد: با جدیت تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت همه دستگاه‌ها در راستای تسهیل رفت و آمد شهروندان استفاده شود.

سردار اشتری با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم به عهده ما است و باید همه دستگاه‌ها به ما کمک کنند، افزود: تمام تلاش ناجا در این جهت است که در ماموریت‌ها، جاده‌ها و مرز‌ها از تکنولوژی استفاده و آرامش و آسایش را به مردم تقدیم کنیم.

فرمانده ناجا در خصوص تلفات جاده‌ای نیز گفت: خوشبختانه امروز با وجود افزایش سفر و تعداد خودرو‌ها، تصادفات و تلفات جاده‌ای و شهری کاهش یافته است.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها