سردار مهماندار در مراسم افتتاح مرکز فرماندهی کنترل هوشمند ترافیک خبر داد؛

وجود ۷ میلیون خودرو و موتورسیکلت در تهران/ معرفی خودروهای پلاک‌مخدوش و دودزا به گشت‌های راهور

رئیس پلیس راهور تهران با بیان اینکه در حال حاضر در تهران چهار میلیون خودرو و سه میلیون موتورسیکلت وجود دارد، گفت: خودروهای پلاک‌مخدوش و دودزا بوسیله تجهیزاتی که در مرکز هوشمند ترافیک وجود دارد، مشخص می‌شود که به گشت‌های پلیس معرفی خواهند شد.
کد خبر: ۳۱۲۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ - 09October 2018

وجود ۷ میلیون خودرو و موتورسیکلت در تهران/ اعلام پلاک مخدوش و ماشین‌های دودزا به گشت‌های راهوربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمدرضا مهماندار» رئیس پلیس راهور تهران در مراسم افتتاحیه مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تهران با بیان اینکه تهران خود یک ایران کوچک است، اظهار داشت: امروز تهران نیازمند نظم در ترافیک است و برای رسیدن به این هدف نیازمند مدیریت هوشمند است.

سردار مهماندار تصریح کرد: در حال حاضر در تهران چهار میلیون خودرو و سه میلیون موتورسیکلت وجود دارد.

وی با بیان اینکه سهم تهران از کل خودرو‌های کشور ۳۰ درصد است، گفت: برای رصد دقیق ترافیک نیازمند تجهیزات به‌روز هستیم و می‌توانیم با مرکز هوشمند کنترل ترافیک راهور به خوبی ترافیک را کنترل کنیم.

سردار مهماندار با بیان این‌که این مرکز به صورت آنلاین تمامی جاده‌های تهران را نشان می‌دهد، اظهار داشت: خودورهای پلاک‌مخدوش و دودزا بوسیله تجهیزاتی که در مرکز هوشمند ترافیک راهور تهران بزرگ وجود دارد، مشخص می‌شود که به گشت‌های پلیس معرفی خواهند شد.

وی افزود: مرکز استودیوی تلویزیونی در این مکان راه اندازی خواهد شد که موضوعات انتظامی و ترافیکی را می‌توان از این طریق اعلام کرد.

رئیس پلیس راهور افزود: مرکز فرماندهی کنترل هوشمند ترافیک تهران بزرگ به صورت آنلاین با مراکز امدادی در ارتباط است که هر تصادف به صورت مستقیم به مراکز امدادی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها