نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی خبر داد؛

تفکیک اجلاسیه شهدای دانشجو از شهدای طلبه

حجت‌الاسلام «غلامحسین نوفرستی» گفت: اجلاسیه شهدای دانشجو و شهدای طلبه، به چند چهت از یکدیگر تفکیک شده است.
کد خبر: ۳۱۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ - 09October 2018

فوری/تفکیک اجلاسیه شهدای دانشجو از شهدای طلبهبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «غلامحسین نوفرستی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی، در دیدار با دست‌اندرکاران اجلاسیه شهدای دانشجوی خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: اجلاسیه شهدای دانشجو و شهدای طلبه از یکدیگر تفکیک شده است.

وی افزود: در یکی از جلسات با حجت‌الاسلام «نصیرایی» رئیس حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی این موضوع مطرح و تصمیم‌گیری شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی با بیان این‌که علت این تفکیک چند جهت داشت، بیان داشت: یکی از علت‌های آن این بود که در ماه صفر که اجلاسیه‌ها برگزار می‌شود اکثر روحانیون در تبلیغ هستند.

حجت‌الاسلام نوفرستی متذکر شد: این مسئله در فضای دانشگاه که وزیر علوم و مسئول نهاد رهبری دانشگاه‌های کشور حضور دارند فضا را تحت تاثیر قرار می‌دهد و به همین جهت هماهنگی شد تا حضور روحانیون را پررنگ‌تر داشته باشیم و اجلاسیه‌ای جداگانه برای طلاب برگزار کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: اجلاسیه شهدای طلاب دوم آذرماه همزمان با سالروز پیام تاریخی حضرت امام (ره) برای تشکیل بسیج دانشجویی و طلاب برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام نوفرستی عنوان کرد: امیدواریم حضور دانشجویان را نیز در این جلسه داشته باشیم و هر ۲ اجلاسیه با کیفیت برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار