سردار اشتری در جمع خبرنگاران:

مستندات حساب‌های بانکی سلبریتی‌ها به قوه قضائیه تحویل داده شد

فرمانده نیروی انتظامی درباره مستندات حساب‌های بانکی برخی از سلبریتی‌ها گفت: این مستندات از آن‌ها گرفته و تحویل دستگاه قضا شد و در صورت محرز شدن تخلف، قوه قضائیه با این افراد برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۳۱۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ - 09October 2018

مستندات حساب‌های بانکی سلبریتی‌ها به قوه قضائیه تحویل داده شدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در حاشیه مراسم افتتاح مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به امضای قرارداد بین ناجا و وزارت دفاع در زمینه تحویل تجهیزات جدید به نیروی انتظامی اظهار داشت: روز گذشته شش فروند بالگرد و ۱۲ پهپاد به تجهیزات ناجا اضافه شد که از آن‌ها در مرز‌ها و شهر‌ها استفاده خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره حساب‌های بانکی برخی سلبریتی‌ها که در پی وقوع زلزله در کرمانشاه به جمع‌آوری کمک‌های مردمی پرداخته بودند، گفت: این افراد توسط قوه قضائیه به پلیس معرفی شدند و پلیس از آن‌ها دعوت کرد تا مستندات خودشان را ارائه دهند.

فرمانده ناجا گفت: این مستندات از سلبریتی‌ها گرفته و تحویل دستگاه قضا شد و در صورت محرز شدن تخلف، قوه قضائیه با این افراد برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار