در 9 استان انجام می‌شود؛

برگزاری کارگاه‌های شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره»

کارگاه‌های شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» با برگزاری در حوزه هنری مراکز 9 استان روز شنبه 21 مهر ماه به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۳۱۲۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ - 09October 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، کارگاه های شعر و داستان شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» در شهرهای مختلف کشور ادامه دارد.

با استقبال هنرجویان از کارگاه های شعر و داستان این رویداد ادبی، استان گلستان، امروز (سه شنبه 17 مهر) با حضور علی داوودی مدرس کارگاه شعر و عزت الله الوندی مدرس کارگاه داستان میزبان علاقه مندان به این 2 حوزه است.

همچنین در استان قزوین، مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری با حضور احمد عربلو مدرس داستان، کارگاه شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» را فردا (چهارشنبه 18 مهر) برگزار می کند. در شهر یزد نیز چهارشنبه 18 مهر ماه، ناصر فیض و خسرو باباخانی به ترتیب در کارگاه های شعر و داستان به تدریس می پردازند. همچنین مدرس کارگاه داستان روز شنبه 21 مهر ماه در استان مازندران خسرو باباخانی خواهد بود.

این کارگاه ها پیش از این در استان های سمنان، آذربایجان غربی، قم، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده بودند.

نفرات برتر دوره های تخصصی و کارگاه های جشنواره در استان ها ضمن آموزش، توسط حوزه هنری برای شرکت در جشنواره و ادامه فعالیت های فرهنگی درخورشان حمایت می شوند.

شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» 27 و 28 آبان ماه 97 به دبیری علمی محمدجواد شرافت در بخش شعر و محمدرضا شرفی خبوشان در بخش داستان توسط موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار