در راستای کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی؛

خاطرات خانواده‌های شهدای دانشجو توسط دانشجویان جمع‌آوری شد

دبیر کمیته دانشجویی و اساتید کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی، با بیان این‌که برای جمع‌آوری آثار شهدا، تیم‌هایی از دانشجویان آموزش دیدند و به خانواده‌های شهدای دانشجو برای مصاحبه‌ مراحعه کردند، گفت: آثار و برکات حضور دانشجویان در خانواده شهدا خیلی خوب بود.
کد خبر: ۳۱۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ - 09October 2018

فوری/ تلاش شده تا دانشجویان با شهدا انس بگیرند و راه آنها را ادامه دهندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «ابوذر صلاحی» دبیر کمیته دانشجویی و اساتید کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی، در دیدار دست‌اندرکاران اجلاسیه شهدای دانشجوی خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: ذیل کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی، کمیته‌های مختلفی فعال هستند که یکی از این کمیته‌ها، کمیته اساتید و دانشجویان است.

وی افزود: در اکثر دانشگاه‌های استان خراسان جنوبی، یادواره‌های شهدا برگزار و در چند شهرستان نیز یادواره شهدای در سطح شهرستانی برگزار شد و سعی شد تا فضا به سمت برگزاری کنگره شهدای استان برود.

دبیر کمیته دانشجویی و اساتید کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی، با بیان این‌که برای جمع‌آوری آثار شهدا، تیم‌هایی از دانشجویان آموزش دیدند و به خانواده‌های شهدای دانشجو برای مصاحبه‌ مراحعه کردند، گفت: آثار و برکات حضور دانشجویان در خانواده شهدا خیلی خوب بود و خوشحالی ما به این خاطر است که به بهانه برگزاری کنگره شهدای استان، دانشجویان با سبک زندگی شهدا آشنا شوند.

صلاحی یادآور شد: تدوین برخی نوشته‌جات و کتاب جیبی شهدای فردوس و بیرجند کار شده و مسابقات مختلفی برنامه‌ریزی شده است و همچنین سایت شهدای دانشجو و اپلیکیشن موبایلی در این راستا ایجاد شده است.

وی متذکر شد: اقدامات فرهنگی انجام شده است و تمام توان ما این بود که برگزاری این کنگره باعث شود بچه‌ها بیشتر با شهدا انس بگیرند و راه آن‌ها را ادامه دهند.

دبیر کمیته دانشجویی و اساتید کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی عنوان کرد: حتی گروه‌های تئاتر با خاطرات شهدا نمایش اجرا می‌کنند و امیدواریم حاصل این اقدامات انس بیشتر با شهدا و تاثیرگذاری بیشتر در این زمینه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار