جانشین بسیج اساتید استان خراسان جنوبی:

کتاب «کرامات شهدا» رونمایی می‌شود/ ضرورت تعمق بیشتر در برگزاری بزرگداشت شهدا

«سید حسین حسینی» با بیان این‌که کتاب «کرامات شهدا» در حال تدوین است و به‌زودی رونمایی می‌شود، گفت: در این راستا برگزاری کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی، افرادی که کراماتی از شهدا دیده بودند را در محل کنگره دعوت کردیم و خاطرات‌شان را مستندسازی و تصویربرداری کردیم.
کد خبر: ۳۱۲۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ - 09October 2018

فوری/برنامه ها از شأن شهدا فاصله زیادی داردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «سید حسین حسینی» جانشین بسیج اساتید استان خراسان جنوبی، امروز  (سه‌شنبه) در دیدار دست‌اندرکاران اجلاسیه شهدای دانشجوی خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: حدود ۵۰۰ نفر  از اساتید برای شرکت در این اجلاسیه دعوت شده‌اند که در این صورت اجتماع بی‌نظیری از اساتید ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به ابراز علاقه رئیس دانشگاه بیرجند برای برگزاری این اجلاسیه، بیان داشت: این مسئله نشان از اهمیت وی به موضوع کنگره شهدای استان دارد.

جانشین بسیج اساتید خراسان جنوبی عنوان کرد: علی‌رغم همه تلاش‌هایی که در بحث محتوا و کیفیت جلسه شده است، اما انتظارات بیشتر است و از شأن ۴۰ سالگی انقلاب و شهدا فاصله زیادی داریم.

حسینی تأکید کرد: باید تعمق بیشتری در این بزرگداشت‌ها ایجاد و برنامه‌های متنوع‌تر و تاثیرگذارتری را پیش‌بینی و اجرا کنیم.

وی اضافه کرد: در همین راستا قرار بر این شده است اساتید در ارتباط با فرهنگ‌سازی روی موضوعات پژوهشی کار کنند و نکات خوبی را از اساتید جمع کنیم که خروجی این کار را در روز اجلاسیه به حضار ارائه می‌دهیم.

حسینی با اشاره به این‌که اساتید در کمیته تولید محتوا حضور و فعالیت چشمگیری دارند، گفت: کتابی به نام «کرامات شهدا» در حال تدوین است که به‌زودی رونمایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این راستا افرادی که کراماتی از شهدا دیده بودند را در محل کنگره دعوت می‌کردیم و خاطرات‌شان را مستندسازی و تصویربرداری کرده‌ایم.

جانشین بسیج اساتید خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: باید توجه کنیم که شهدا حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند و این را از خاطرات این کتاب به‌خوبی می‌توان دریافت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار