مسئول فنی و مهندسی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد؛

رنگ‌آمیزی ادوات جنگی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مرکزی

«مسعود ایرانشاهی» گفت: به‌دنبال اجرای طرح رنگ‌آمیزی ادوات جنگی مستقر در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مرکزی، ۶ دستگاه از ماشین‌های سنگین رنگ‌آمیزی شد.
کد خبر: ۳۱۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ - 26November 2018

آغاز به کار پروژه رنگ آمیزی ادوات جنگی دفاع مقدس در استان مرکزی«مسعود ایرانشاهی» مسئول فنی و مهندسی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در اراک، اظهار داشت: با رایزنی‌های به‌عمل آمده با شرکت رنگ «روناس»، ۳۰۰ کیلو رنگ در چهار نوع مختلف از سوی این شرکت به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اهدا شد که از آن برای رنگ‌آمیزی ادوات مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان استفاده شد.

وی افزود: پس از تکمیل و افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مرکزی، قرار است که بر اساس سناریوی طراحی شده، تعداد ۱۱ مورد از اقلام سنگین جنگی در محوطه این مرکز فرهنگی به نمایش درآید.

ایرانشاهی تصریح کرد: ایجاد جلوه بصری در هر یک از ادوات چیده شده، می‌تواند ارتباط بهتری را با مخاطبان نسل جوان جامعه برقرار کند.

وی گفت: تاکنون ۶ دستگاه از اقلام سنگین نظیر یدک‌کش تانک، کاتیوشا، دستگاه توپ، نفربر و ضدهوایی، توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی رنگ‌آمیزی شده‌اند که این پروژه همچنان ادامه دارد.

 مسئول فنی و مهندسی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: هر کدام از این ادوات با رایزنی‌های انجام شده از ارگان‌ها و مجموعه‌های نظامی مختلف استان مرکزی به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان منتقل شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار