معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح:

ایران در حوزه دفاعی در رده مقتدرترین کشور‌های دنیاست/ امروز یکی از قدرت‌های برتر موشکی هستیم

سردار «علی عبداللهی» گفت: امروز ایران در حوزه دفاعی در رده مقتدرترین کشور‌های دنیاست و به لحاظ توانمندی و تولید تجهیزات دفاعی حرف‌های بسیاری برای بازگو کردن دارد که از دوران جنگ جواب درخواست «موشک جواب موشک» با مشکلاتی داده شد، اما امروز یکی از قدرت‌های برتر موشکی هستیم.
کد خبر: ۳۱۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ - 09October 2018

ایران در حوزه دفاعی در رده مقتدرترین کشور‌های دنیاستبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار «علی عبداللهی» معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح امروز (سه‌شنبه) در مراسم صبح‌گاه مرکز آموزشی «شهید رجایی»، اظهار داشت: جمهوری اسلامی در طول ۴۰ سال به شکوفایی، اقتدار مناسب و مطرح در سطح بین‌الملل رسیده است.

وی با بیان این‌که مرزبانی حفاظت از ۹ هزار کیلومتر مرز آبی و خاکی کشور را برعهده دارد، افزود: اقتدار مرزبانی سبب شده است که دشمن قدرت نفوذ به مرز‌های ایران اسلامی را نداشته باشد.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: دشمن با وجود استفاده از همه امکانات، ایجاد تحریم و حتی تهدید کشور‌های دیگر برای فشار بر ایران، به‌دلیل اعتقاد ملت به وعده خداوند برای ایستادگی و ثبات قدم، به توفیقی نخواهد رسید.

سردار عبداللهی با اشاره به خودکفایی کشور در بسیاری از بخش‌ها، بیان کرد: دشمن زمانی که در عرصه دفاع مقدس باید تجهیزات دفاعی خریداری می‌شد و حتی سیم‌خاردار نیز تحریم بود، کاری از پیش نبرد و امروز نیز که به خودکفایی در داخل رسیده‌ایم نیز کاری از پیش نخواهد برد.

وی با بیان این‌که فضای تحریم، پوچ و توهمی برای دشمن است، تأکید کرد: امروز ایران در حوزه دفاعی در رده مقتدرترین کشور‌های دنیاست و به لحاظ توانمندی و تولید تجهیزات دفاعی حرف‌های بسیاری برای بازگو کردن دارد که از دوران جنگ جواب درخواست «موشک جواب موشک» با مشکلاتی داده شد، اما امروز یکی از قدرت‌های برتر موشکی هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار