رئیس پلیس پیشگیری ناجا مطرح کرد؛

لزوم معرفی بیشتر موسسات حفاظتی و مراقبتی به جامعه/ نقش موسسات حفاظتی و مراقبتی در توسعه امنیت

سردار شرفی گفت: موسسات حفاظتی و مراقبتی باید به جامعه بیشتر معرفی شوند چرا که این موسسات در تأمین امنیت نقش مهمی دارند.
کد خبر: ۳۱۲۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ - 09October 2018

لزوم معرفی بیشتر موسسات حفاظتی و مراقبتی به جامعه/ نقش موسسات حفاظتی و مراقبتی در توسعه امنیتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد شرفی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا در هفتمین گردهمایی موسسات حفاظتی و مراقبتی با تقدیر از تلاش مدیران و کارکنان این موسسات اظهار داشت: در ابتدا حضور سردار «ایوب سلیمانی» را در این جمع گرامی می‌داریم و خیر مقدم عرض می‌کنم؛ که ایشان از عناصر بسیار تأثیرگذار در نیروی انتظامی هستند.

وی افزود: با جملاتی، چون «پیشگیری بر مقابله مقدم است»، «امنیت مشارکتی و مردم پایه» و «استفاده از روش‌ها و شیوه‌های عدالت ترمیمی» و ... مواجهه‌ایم و باید بگویم خلاصه همه این جملات و واژه‌ها در مدلی تحت عنوان «موسسات حفاظتی و مراقبتی» تعریف می‌شود که یک مدل واقعی و اثرگذار در پیشگیری از وقوع جرم هستند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه 4 هزار موسسه حفاظتی و مراقبتی فعال داریم، عنوان کرد: 100 هزار همکار در این موسسات مشغول فعالیت هستند و پیشکسوتانی از نیرو‌های مسلح، مدیران و مسئولان این موسسات هستند.

سردار شرفی در ادامه بر تزریق تجهیزات به روز به این موسسات تأکید و گفت: این موسسات باید به جامعه بهتر معرفی شوند و ظرفیت و پتانسیل موسسات حفاظتی و مراقبتی باید برای تأمین امنیت بیشتر جامعه بهره ببریم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار