سرلشکر باقری در جمع خبرنگاران:

تمامی امکانات در مرز‌ها برای زائران اربعین فراهم است/ تولید نسل جدید تکنولوژی «پهپاد» در کشور

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: ستاد کل نیرو‌های مسلح طبق برنامه‌ریزی کامل در ایام اربعین، در مرز‌های «مهران»، «شلمچه» و «چذابه» در خدمت زائران خواهد بود و اگر چنانچه دولت عراق هماهنگ شود، زیرساخت‌ها و پیش‌بینی‌های لازم در مرز «خسروی» هم صورت گرفته است.
کد خبر: ۳۱۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳ - 09October 2018

سرلشکر باقری وارد کرمانشاه شدبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، دقایقی پیش وارد کرمانشاه شد و در بدو ورود به این استان در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی، هدف از سفر خود به استان کرمانشاه را سرکشی به مرز‌ها و بازدید از فعالیت‌های نیرو‌های مسلح در این استان عنوان کرد و اظهار داشت: بحمدالله در مرز‌های کشور امنیت کامل برقرار است و هیچ مشکلی در مرز‌های کشور به‌ویژه مرز‌های غربی نداریم. 

وی با تأکید بر فراهم شدن تمامی امکانات در مرز‌ها غربی و جنوبی کشور برای تردد آسان و به‌دور از خطر زائرین حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در ایام اربعین، تصریح کرد: ستاد کل نیرو‌های مسلح طبق برنامه‌ریزی کامل در این ایام، در مرز‌های غربی و مرز‌های «مهران»، «شلمچه» و «چذابه» در خدمت زائران خواهد بود و اگر چنانچه دولت عراق هماهنگ شود، زیرساخت‌ها و پیش‌بینی‌های لازم در مرز «خسروی» هم صورت گرفته است و همکاران ما در نیروی‌های مسلح همه آماده خدمت‌رسانی و کمک به زائران اربعین هستند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح همچنین به قوای پهپادی نیرو‌های مسلح در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران یکی از ابر قدرت‌های مسلم در این نوع تکنولوژی است.

سرلشکر باقری ادامه داد: استفاده از این تکنولوژی در زمان دفاع مقدس آغاز شد و توسعه آن تا به امروز ادامه داشته است و امروز نیز در ابعاد مختلف شناسایی و عملیات، به‌عنوان بازویی توانمند به کمک نیرو‌های مسلح آمده است. 

وی در پایان از تولید نسل جدید این تکنولوژی در ایران خبر داد و گفت: نسل جدید این پهپاد‌ها در حال تحقیقات و تولید است که به مرور به ملت شریف ایران اطلاع رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار