امام جمعه پلدختر:

در جنگ اقتصادی مانند دوران دفاع مقدس باید باهم باشیم تا پیروز شویم

احمدعلی حسین زاده عاملی گفت: عبور از جنگ اقتصادی نیازمند وحدت و هم‌بستگی ملی است، امروز هم در جنگ اقتصادی باید مانند دوران دفاع مقدس باهم باشیم و جنگ اقتصادی را باهم به‌ پیش ببریم تا پیروز شویم.
کد خبر: ۳۱۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸ - 09October 2018

در جنگ اقتصادی مانند دوران دفاع مقدس باید باهم باشیم تا پیروز شویمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام ‌و المسلمین «احمدعلی حسین زاده آملی» امام جمعه پلدختر عصر امروز (سه شنبه 17 مهر) در جمع خبر نگاران اظهار داشت: خبرنگاری شغل بسیار شریف، پرارزش و جایگاه رفیعی دارد که قرآن کریم هم به آن اشاره دارد و می‌فرماید هرگاه خبری را شنیدید تا تفحص و تحقیق نکردید و برایتان محرز نشد هیچوقت آن را بازگو نکنید شاید دروغ باشد و جایگاه شما را خدشه‌ دار کند.

امام جمعه شهرستان پلدختر با بیان اینکه خبرنگاران دارای شخصیت حقیقی و حقوقی هستند که هر دو بعد شخصیتی آن‌ها مهم است، گفت: باید کاری کنید که شخصیت حقیقی شما خبرنگاران حفظ شود و جایگاه حقوقی هم محترم شمرده شود که این امر بستگی به خود خبرنگاران دارد.

وی تصریح کرد: از کنار برخی مسائل باید بگذریم چون پرداختن به آن‌ها حاشیه ایجاد می‌کند، مردم خودشان بصیر و انقلابی هستند و همه‌ چیز را تشخیص می‌دهند، باید همه دست‌ به‌ دست هم دهیم تا معضلات و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

امام جمعه شهرستان پلدختر با بیان اینکه در گویندگی باید عدالت رعایت شود، خاطرنشان کرد: باید به مردم امید داده و هم روزنه آینده را نشان دهیم، خبرنگاران باید بتوانند زبان و خشمشان را کنترل کنند که اگر این‌ها مراعات شد در آینده پشیمانی به بار نمی‌آید.

حسین زاده عاملی با بیان اینکه عبور از جنگ اقتصادی نیازمند وحدت و هم‌بستگی ملی است افزود: ما انقلابی و ولایتمدار هستیم که زمان دفاع مقدس باهم بودیم، امروز در جنگ اقتصادی هم باید مانند دوران دفاع مقدس با هم باشیم و جنگ اقتصادی را با هم به‌ پیش ببریم تا پیروز شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار