حسین یکتا:

اربعین خاکریز انقلاب اسلامی را به جلو حرکت داده است

راوی دفاع مقدس گفت: دشمن تمام توان خود را جهت دامن زدن به اختلافات بین ۲ کشور ایران و عراق به‌کار می‌بنند، اما نمی‌دانند که اربعین خاکریز انقلاب اسلامی را به جلو حرکت داده است.
کد خبر: ۳۱۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴ - 10October 2018

اربعین خاکریز انقلاب اسلامی را به جلو حرکت داده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، حاج «حسین یکتا» راوی دفاع مقدس، در سی و یکمین یادواره شهدای مبارزه با آمریکای جنایتکار در خلیج فارس، با بیان این‌که حضور در یادواره شهدا یک دعوت است، اظهار داشت: سال‌ها مانده است تا جایگاه شهید «نادر مهدوی» معلوم شود.

وی با بیان این‌که شهید «نادر مهدوی» با حماسه خود آبروی آمریکا را برد، گفت: دست‌های غیبی و مدد الهی به کمک شهدای خلیج فارس آمد.

یکتا با اشاره به این‌که در ۴۰ سالگی انقلاب، خبر انقلاب را به جوانان بگویید، افزود: این انقلاب به سرعت در حال جلو رفتن است.

وی با تأکید بر این‌که باید مطیع ولایت باشیم و معرفت به مأموریت خود پیدا کنیم، اظهار داشت: وحدت و اتحاد مردم ایران و عراق، برای دشمن به‌عنوان خطر نابودی است.

راوی دفاع مقدس، با یادآوری این‌که جنگ هشت ساله مقدمه فتح فلسطین بود، گفت: تا نماز در «بیت‌المقدس» یک قدم مانده است.

یکتا با تأکید بر این که یک قطره از خون شهدا هدر نخواهد رفت، افزود: خون شهدا در خلیج فارس و مناطق جنگی اثر خواهد گذاشت.

راوی دفاع مقدس با تٱکید بر این که این انقلاب، انقلاب عالم بالا است، گفت: عشق جوانان به شهادت از نشانه‌های ظهور است.

وی با اشاره به این‌که خرمشهر‌ها در پیش داریم، بیان داشت: امسال سال رجعت انقلاب است.

یکتا تصریح کرد: دشمن تمام توان خود را جهت دامن زدن به اختلافات بین ۲ کشور ایران و عراق بکار می‌بنند، اما نمی‌دانند که اربعین خاکریز انقلاب اسلامی را به جلو حرکت داده است.

این راوی دفاع مقدس با بیان این که نظر خداوند از انقلاب اسلامی ایران بر نخواهد گشت، خاطرنشان کرد: داعش خارجی، منافق داخلی در صدد ضربه به ولایت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار