ورود هواپیما‌های مراکشی به قاهره برای ارسال کمک به فلسطینیان

۳ هواپیمای مراکشی حامل نزدیک به ۲ تن از کمک‌های بشردوستانه ارسال شده به غزه، در راستای طرح پادشاه این کشور، وارد فرودگاه پایگاه هوایی شرق قاهره شد.
کد خبر: ۳۱۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱ - 10October 2018

ورود هواپیما‌های مراکشی به قاهره برای ارسال کمک به فلسطینیانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ۳ فروند هواپیمای مراکشی حامل ۱.۸ تن کمک‌های انسان دوستانه که قرار است از راه زمینی و از طریق گذرگاه مرزی رفح به غزه منتقل شوند، به فرودگاه پایگاه هوایی شرق قاهره رسیدند.

در ادامه این گزارش آمده است که پرواز این هواپیما‌ها از طریق پل هوایی ایجاد شده از سوی مراکش و به دستور محمد ششم پادشاه این کشور صورت گرفت تا کمک‌های انسان دوستانه برای ملت فلسطین ارسال شود.

خبرگزاری رسمی مراکش اعلام کرد که «احمد تازی» سفیر این کشور در قاهره و نماینده دائم مراکش در اتحادیه عرب و اعضای سفارت این کشور بر روند انتقال و دریافت این کمک‌ها در قاهره نظارت دارند.

این خبرگزاری ماهیت کمک‌های ارسال شده از طریق این هواپیما‌ها را دارو و تجهیزات پزشکی اعلام و تاکید کرد که انتظار می‌رود که کمک‌های این محموله از طریق گذرگاه مرزی رفح به غزه انتقال داده شود.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار