دبیر مستند‌سازی ستاد اربعین:

فعالان رسانه‌ای باید توطئه دشمن را در اربعین خنثی کنند

علوی گفت: یکی از حوزه‌های تاثیرگذار در بحث دشمن‌شناسی بحث پوشش رسانه ای اربعین است و مطمئن باشید که دشمن قطعا برای اربعین برنامه دارد و نگاه ما رسانه‌ای‌ها باید حتما تیز و قاطع باشد تا نگاه دشمن را در نطفه خفه کنیم.
کد خبر: ۳۱۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ - 10October 2018

رسانه‌ای‌‌ها باید برنامه دشمن در اربعین را خنثی کنندبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، علوی دبیر مستند سازی ستاد اربعین در همایش «یاوران رسانه‌ای اربعین» اظهار داشت: چند سالی است که در کشور ما رسانه‌ها در زمینه خبر و اطلاع رسانی با تجربه‌تر شده‌اند و ما مسیرمان را در این زمینه تا حدی پیدا کرده‌ایم.

وی با توجه به نزدیکی ایام پیاده‌روی اربعین گفت: این تجربه ما را به اهدافمان در زمینه‌ تاثیر رسانه‌ در اربعین حسینی نزدیک‌تر کرده است.

علوی ادامه داد: در دنیای امروز نیز باید بپذیریم که در خیلی از جاها نیز ما رسانه‌ای‌ها قصور داشته‌ایم و خوب عمل نکردیم و دشمنان ما بهتر عمل کرده‌اند ما باید تخصص پیدا کنیم، خلاقانه رفتار کنیم و شناخت خودمان را نسبت به فتنه‌هایی که استکبار جهانی و دشمنان ما برنامه‌ریزی می‌کنند، اطلاعات پیدا کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: یکی از حوزه‌های تاثیر گذار در بحث دشمن‌شناسی بحث پوشش رسانه‌ای اربعین و گفتمان قالب در این زمینه است، تک تک خبرنگاران و رسانه‌ای‌ها در این حوزه وظیفه‌ خطیری به عهده دارند و مطمئن باشید که دشمن قطعا برای اربعین برنامه دارد و نگاه ما رسانه‌ای‌ها باید حتما تیز و قاطع باشد تا نگاه دشمن را در نطفه خفه کنیم.

دبیر مستندسازی ستاد اربعین اظهار کرد: بحث زائر خبرنگار بحث بسیار مهمی است که امسال به آن پرداخته‌ایم و ان شا الله تصمیم داریم از سال آینده آموزش‌های لازم را در این زمینه به دوستان رسانه‌ای بدهیم.

وی در پایان به امکانات ستاد اربعین اشاره کرد و گفت: در مسیر نجف به کربلا در دو عمود ٢٨٥ و ٩٧٥ دو پایگاه اینترنتی با اینترنت پرسرعت فراهم شده تا دوستان خبرنگار بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها