پیام تسلیت سرلشکر سلیمانی به سیدحسن نصرالله

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی درگذشت مادر شهید «عماد مغنیه» برای سید حسن نصرالله پیام تسلیت ارسال کرد.
کد خبر: ۳۱۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ - 10October 2018

سردار سلیمانی برای سید حسن نصرالله پیام تسلیت ارسال کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از المیادین، سردار سرلشکر «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال درگذشت حاجیه «آمنه سلامه» مادر «شهیدان مغنیه» برای حجت الاسلام سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان پیام تسلیتی ارسال کرد.

بر اساس این گزارش، در این پیام سردار سلیمانی ضمن تسلیت به سید حسن نصرالله به دنبال درگذشت مادر شهید عماد مغنیه آورده است: آن مادر بزرگوار، منبع فیض و رحمت الهی بود. از آن مادر باید به عنوان «مادر حزب الله» یاد کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در ادامه آورده است: مادر شهید عماد مغنیه یک زن اسطوره‌ای بود که از اسلام، لبنان و مقاومت دفاع کرد و رعب و وحشت را بر صفوف صهیونیست‌ها حاکم ساخت.

وی در ادامه گفته است: مادر شهید عماد مغنیه، خود، خانواده‌اش و فرزندانش را فدای اسلام، لبنان و مقاومت کرد. او تنها مادر عماد و برادرانش نبود، او مادر تمام شهدای لبنان بود. این مادر بزرگوار روزی در دفاع از مقاومت سست نشد.

سردار سلیمانی همچنین افزوده است: من این ضایعه بزرگ را به سید حسن نصرالله و خانواده مغنیه که شهدای زیادی را در راه اسلام داده است، و همچنین به ملت لبنان و مقاومت تسلیت می‌گویم.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها