جانشین فرمانده سپاه خراسان جنوبی خبر داد؛

آغاز برنامه‌های کنگره ملی ۲ هزار شهید استان خراسان جنوبی/ نمایشگاه «از حرا تا حرم» در بیرجند افتتاح می‌شود

«صفرعلی اسماعیلی» گفت: اولین اجلاسیه کنگره ملی ۲ هزار شهید استان خراسان جنوبی که به شهدای دانشجو و اساتید مربوط می‌شود، ۲۱ مهرماه در بیرجند برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۱۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ - 10October 2018

آغاز برنامه‌های کنگره ملی ۲ هزار شهید استان خراسان جنوبی/ نمایشگاه «از حرا تا حرم» در بیرجند افتتاح می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «صفرعلی اسماعیلی» جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی، امروز (چهارشنبه) در نشست خبری، درخصوص اجلاسیه‌های کنگره شهدای استان خراسان جنوبی اظهار داشت: اولین اجلاسیه این کنگره که به شهدای دانشجو و اساتید مربوط می‌شود، ساعت ۸:۳۰ روز شنبه ۲۱ مهرماه در حسینیه «جماران» بیرجند برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین ساعت ۸:۳۰ صبح روزهای یک‌شنبه ۲۲ مهرماه و سه‌شنبه ۲۴ مهرماه نیز اجلاسیه شهدای نیرو‌های مسلح در حسینیه «جماران» بیرجند برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه خراسان جنوبی با بیان این‌که شرکت‌کنندگان اجلاسیه شهدای دانش آموزی و فرهنگیان، جمعی از فرهنگیان از شهر‌های مختلف به همراه دانش‌آموزان و خانواده‌های شهدا و بازنشستگان و مسئولین هستند، اعلام کرد: در اجلاسیه شهدای نیرو‌های مسلح نیز از کارکنان و خانواده‌ها‌ی آن‌ها و پرسنل وظیفه نیرو‌های مسلح در سطح استان و پیشکسوتان دعوت شده است که متولی اجرای این برنامه فرماندهی انتظامی استان خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که این اجلاسیه‌ها اثرات عمیقی در جامعه خواهند گذاشت که یکی از آن‌ها «وحدت» است، اظهار داشت: همه مردم مایل هستند تا در این زمینه کمک کنند و حضور پرشور آن‌ها است که خیلی از توطئه‌ها و فتنه‌ها را نقش برآب می‌کند.

افتتاح نمایشگاه چند منظوره «از حرا تا حرم» در بیرجند

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی در ادامه، با بیان این‌که نمایشگاه چند منظوره «از حرا تا حرم» روز جمعه (۲۰ مهرماه) ساعت ۱۸ در بیرجند افتتاح می‌شود، اظهار داشت:‌ این نمایشگاه همزمان با کنگره شهدای استان و با کارکرد تاریخی، فرهنگی و دفاعی راه‌اندازی می‌شود و بعد از کنگره نیز نمایشگاه بخش‌های مختلفی مانند اقتصاد مقاومتی و سازمانی ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی بیان داشت: در این نمایشگاه نمونه‌هابی از غار حرا و کعبه و کوچه‌های مدینه و بخش‌های تاریخی صدر اسلام تا دوران دفاع مقدس بازسازی شده است.

وی عنوان کرد: به جهت این‌که وسعت فعالیت فرهنگی نمایشگاه محدود است، برای بازدید زمان‌بندی اعلام می‌شود تا اقشار مختلف در موقعیت‌های مختلف بیایند و تا زمانی که مراجعه کننده باشد کارکرد نمایشگاه فرهنگی است.

جانشین فرمانده سپاه خراسان جنوبی اضافه کرد: در مرحله دوم، نمایشگاه با موضوع اقتصاد مقاومتی ادامه خواهد داشت و همه شرکت‌های فعال در این حوزه به این نمایشگاه می‌آیند و سپس نمایشگاه در مرحله سوم در ایام دهه فجر متناسب با آن زمان فعالیت خواهد کرد.

وی با اشاره به این‌که فضای نمایشگاه نیاز سازمانی ما را هم تامین خواهد کرد و برای برگزاری کلاس‌ها از آن استفاده می‌شود، اعلام کرد: حداقل در یک دوره سه ساله این نمایشگاه فعال خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها